تامین روشنایی پارک ملت بی بیان، توسط شهرداری مسجدسلیمان+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، همزمان با شب ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) عملیات اصلاح، تعمیرات و ایمن سازی برجهای روشنایی پارک کوهستانی ملت بی بیان با اجرا و نظارت کارشناسان واحد تاسیسات شهرداری انجام گردید. بنابر بر همین گزارش علی هزارسی سرپرست شهرداری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، همزمان با شب ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) عملیات اصلاح، تعمیرات و ایمن سازی برجهای روشنایی پارک کوهستانی ملت بی بیان با اجرا و نظارت کارشناسان واحد تاسیسات شهرداری انجام گردید.

بنابر بر همین گزارش علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با اعلام این خبر تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی این کار، روند خدمات رسانی در منطقه محروم بی بیان و نمره هشت می باشد، که با زیباسازی محیط و مبلمان شهری و انبساط خاطر و همچنین آرامش و امنیت شهروندان محترم در زمان استفاده از محیط پارک و گذراندن اوقات فراغت همشهریان به مرحله انجام رسید.

وی عنوان کرد: پروژه تعمیرات و اصلاح روشنایی در محل پارک بی بیان با اجراونصب تعداد ۵۰ عدد لامپ ۴۰۰ وات، ۵۰ عدد ترانس۴۰۰ وات، ایگناتور۴۰۰ وات ۵۰ عدد، کابل ۶ و ۱۰، ۲ رول، و ابزار آلات یراق الکتریکی که جمعا به مبلغ ۱۵ میلیون تومان در این مرحله خریداری، اجرا و هزینه گردیده است.

وی در ادامه افزود: تجهیز نمودن کلیه پارکها و بوستانهای سطح شهر به وسایل بازی و سرگرمی، به جهت استفاده بهینه شهروندان از فضاهای عمومی، و همچنین زمینه به وجود آوردن نشاط و شادابی و اوقات فراغت جوانان و خانواده ها، در دستور کار قرار دارد.