به همت پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان عملیات احداث بچینگ تولید بتن در مسجدسلیمان آغاز بکار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان ، پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان اذعان داشت: با شروع به کار کارخانه تولید بتن، شهرداری مسجدسلیمان در امر تولید بتن خودکفا شده که این امر باعث صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت سرمایه می شود و در خدمات رسانی به همشهریان و انجام پروژه ها نیز سرعت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان ، پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان اذعان داشت: با شروع به کار کارخانه تولید بتن، شهرداری مسجدسلیمان در امر تولید بتن خودکفا شده که این امر باعث صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت سرمایه می شود و در خدمات رسانی به همشهریان و انجام پروژه ها نیز سرعت بیشتری میبخشد.

مولایی ادامه داد: در حالی که کارخانه آسفالت شهرداری مسجد سلیمان در شهر فعال است و بخش زیادی از نیاز معابر شهری را در این حوزه برطرف می‌کند، احداث کارخانه بتن نیز می‌تواند نیاز عمرانی شهر در بحث ساخت و ساز را تامین کند.

شهردار مسجد سلیمان گفت: شایان ذکر است که عمده هزینه ی پل ها و پروژه های عمرانی را بتن به خود اختصاص داده است که با این اقدام مهم شهرداری از آن معاف می شود.

وی افزود: از جمله نیازهای حوزه عمران به بتن در ساخت پل‌ها و پروژه های عمرانی سطح شهر و یکی از نیازهای پیوسته و اساسی شهر است که در ساخت این قطعات تنها عیار سیمان و قالب متفاوت است که با توجه به این نکات هزینه تولید کارخانه بتن به نسبت خرید بتن چندان بالا نخواهد بود.

پیمان مولایی گفت: تجهیزات مورد نیاز این کارخانه برای تولید بتن، جهت ساخت چند پل مواصلاتی در چندین نقطه از شهرستان مسجدسلیمان و تولید انواع قطعات بتنی خریداری شده و در آینده نزدیک این کارخانه احداث خواهد شد.

مولایی در پایان اظهار داشت: با احداث این کارخانه بتن سازی توسط شهرداری هم مایحتاج مصالح شهری شهرداری مسجدسلیمان تولید می شود و هم نیاز همشهریان مسجدسلیمانی را می توان با قیمت پایین تامین نمود.