برگزاری جشن ولادت مولود کعبه و روز پدر توسط شهرداری مسجدسلیمان + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه برنامه های فرهنگی در مناسبت‌های ملی و مذهبی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان اقدام به برگزاری جشن ولادت مولود کعبه حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر ویژه پرسنل شهرداری مسجدسلیمان در مکان تالار لامردون نشینان واقع در جاده تل بزان نمود. در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه برنامه های فرهنگی در مناسبت‌های ملی و مذهبی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان اقدام به برگزاری جشن ولادت مولود کعبه حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر ویژه پرسنل شهرداری مسجدسلیمان در مکان تالار لامردون نشینان واقع در جاده تل بزان نمود.

در این برنامه که با اجرای آیتم های مختلف شاد و مفرح انجام‌ شد، مورد استقبال خانواده های پرسنل زحمت کش شهرداری قرار گرفته در ابتدا با مولودی خوانی مداح اهل بیت، عباس وحدت و با هنرنمایی هنرمندان مسجدسلیمان با اجرای مشترک گودرز ظاهری و حبیب تاجمیری و در ادامه جشن با اجرای موسیقی زنده بختیاری ساز و دهل، موسیقی پاپ و محلی توسط حسن شیخ رباط، و خواننده میهمان خرم آبادی، در بخش موسیقی پاپ یونس مولایی، هدایت احمدپور، به همراه میانپرده نمایش طنز توسط گروه هنری کات اجرا گردید.

در این برنامه عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان، اسفندیار باقری معاونت مالی اداری، حجت السلام حجتی از چهره های فعال کشوری، حسن یوسفی شیخ رباط نائب رئیس شورا، رضا کریمی عضو شورا، و تعداد کثیری از مسئولین ادارات شهرستان حضور داشتند.

در ابتدای این جشن بزرگ عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان ضمن خوش آمدگویی و تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر تصریح کرد: در شبی پر برکت در خدمت همکاران عزیز که واقعا لایق بهترین‌ها بوده اند هستیم، مردانی که در شهرداری با انواع و اقسام گرفتاری‌ها و مشکلات کاری که با آنها مواجه می باشند، بسیار درخشان ظاهر و با فعالیتهای عمرانی خود شهر را مدیریت می نمایند.

وی اضافه کرد: من در اینجا از همه برادران عزیزی که امروز در برنامه حضور دارند، این روز خجسته را به آنها تبریک می گویم و از آنها تقدیر و تشکر میکنم، و با اینهمه خدمت پاک‌ تمام تلاششان اینست که خانواده شان را خشنود نگه دارند.

وی گفت: در حیطه وظایفی که به عنوان شهردار مسجدسلیمان در طی ده ماهه گذشته بر عهده داشته ام، سعی ما بر آن بود به نحو مطلوب کارها را به مرحله انجام برسانیم، و با حفظ کرامت و شخصیت خانوادگی و پاسداری آن، از جمله اعتقاداتی بوده که خود به عنوان یک کارمند دولت به آن ایمان داشته و دارم، اساس و سرلوحه کار قرار دهم.

وی افزود: همکارانمان در شهرداری مسجدسلیمان بایستی به صورت کاملا مدیریت شده، بتوانند به نوعی منابع مالی خانواده شان را تامین نمایند و تردیدی در میان نباشد، و با مشکلات اقتصادی و استرس کار مبارزه نمایند، و تمام تلاشمان این باشد که از آن جلوگیری و حق قانونی را با حفظ کرامت در پرداخت حقوقشان به مرحله انجام برسانیم، و توانسته ایم در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل کارهای اساسی انجام دهیم.

قاسمی صالح بابری تاکید کرد: در حال تلاش جهت پرداخت حقوق معوقه پرسنل زحمتکش شهرداری هستیم و در حوزه عمرانی امروز من به جرات می توان بگویم از شهرک ۱۴۰۰ واحدی ورودی شهر تا بی بیان که آخر شهر مسجدسلیمان است، شهرداری دارای کارگاه عمرانی می باشد و در حال خدمت رسانی صادقانه به شهروندان عزیز است.

شهردار مسجدسلیمان در ادامه نسبت به بعضی ابراز نظرهای ناشایست در محافل عمومی توسط بعضی از افراد گفت: محض اطلاع آن افرادی که متاسفانه این خوبی‌ها را که در طی مدت گذشته اتفاق افتاده، نادیده گرفته اند و روند رو به رشد عمرانی و آبادانی شهر را کم رنگ جلوه می دهند، باید بگویم بنده حقیر از لحظه ورودم با مشکلات پنج ماه مطالبات عقب مانده نیروهای رسمی، قراردادی و نیروی انسانی روبرو بوده، اما به حول قوه الهی با تلاشهای شبانه روزی در کنار همکارانمان، این مشکل را برطرف و در صدد پرداخت و به روز کردن آن می باشیم.

این مقام مسئول ضمن ابراز امیدواری از روند رو به رشد پروژه های عمرانی در دست احداث و روزهای روشن این شهر ادامه داد: در کنار مرتفع نمودن مشکلات درون سازمانی، پروژه های عمرانی بسیار خوبی در سطح شهر انجام گرفته که می توانید این آبادانی‌ را در سطح شهر به وضوح مشاهده کرده، که از جمله این اقدامات می توان در منطقه بی بیان اشاره نمود که ۳ بوستان محله ای، عملیات پروژه روکش آسفالت خیابانها و کوچه های این منطقه و هم چنین نامگذاری محلات که در طی روزهای گذشته به مرحله انجام رسیده، پروژه پارک جاده آرامستان‌های کلگه، بوستان محله ای نمره هشت، بوستان محله ای شهرک آزادی، بوستان محله ای جاده نمره یازده، بلوار میدان نفت تا میدان بانک ملی، بلوار محور هشت بنگله، بلوار میدان پشت انبار تره بار خلاصه ای از این خدمات در ده ماهه گذشته است که عملیاتی گردیده است.

وی گفت: جا دارد از همراهی همه همکاران عزیزی که واقعا در این مدت نهایت همکاری را داشته اند تقدیر لازم را به عمل آورم، و امیدوارم خداوند بزرگ توفیق دهد همچنان به عنوان یک خدمت گذار که هدفی جز نیت خیر ندارم در خدمت شما باشم.

وی در پایان ضمن تقدیر از نگاه ویژه دکتر شریعتی استاندار خوزستان عنوان کرد: استاندار محترم واقعا در این مدت به شهرداری مسجدسلیمان لطف داشته اند و در خصوص بودجه های عمرانی و تخصیص منابع ارزش افزوده، از تخصیص منابع ارزش افزوده کمک شایانی نموده اند، که از همین جا از زحمات وی در دولت تدبیر و امید دکتر روحانی که این خدمات را به مردم شریف مسجد سلیمان ارایه دادند تشکر می‌کنم.
همچنین از اعضای محترم شورای اسلامی شهر که با دلگرمی هر چه تمام‌تر در کنارمان و پشتوانه محکمی بوده اند کمال سپاس را دارم و امید دارم خداوند متعال به همه شما طول عمر با عزت، همراه با سرافرازی و نعمت اعطاء فرمایند.

در ادامه این بخش حجت السلام و المسلمین حجتی در زمینه خصایص معنوی و گوهر بار زندگی حضرت امیر المومنین(ع) در طول تصدی زمامداری حکومتشان به ایراد سخنرانی پرداختند و همچنین در ساعات پایانی این شب به یاد ماندنی که در زیباترین و مجهزترین سالن در سطح استان خوزستان در حال برگزاری بود کلیه کارکنان شهرداری مسجدسلیمان به ضیافت شام دعوت گردیدند.