برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) توسط شهرداری مسجدسلیمان+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روایط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، به مناسبت سالروز فرا رسیدن شب ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، همزمان با سراسر کشور، جشن باشکوهی با حضور هنرمندان مطرح شهرستان توسط روابط عمومی و همکاری واحد‌های اجرایی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روایط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، به مناسبت سالروز فرا رسیدن شب ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، همزمان با سراسر کشور، جشن باشکوهی با حضور هنرمندان مطرح شهرستان توسط روابط عمومی و همکاری واحد‌های اجرایی شهرداری مسجدسلیمان در محل پارک کوهستانی منطقه بی بیان برگزار گردید.

در این آیین که با حضور پرشور و استقبال شهروندان مسجدسلیمان روبرو بود، علی هزارسی سرپرست شهرداری، حجت السلام نجفی امام جمعه موقت شهرستان، و جمع کثیری از مسئولین شهرداری حضور داشتند.

برنامه با ذکر تلاوت کلام الله مجید و پخش سرود ملی آغاز شد، و مجری گری این برنامه بر عهده گودرز ظاهری و شهرام کریمی و با اجرای هنرمندان مطرح مسجدسلیمان بر روی صحنه رفت.

در ابتدای آیتمها علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان ضمن خیرمقدم وخوش آمدگویی به حضار و تبریک ولادت نبی پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: امیدوارم به میمنت میلادپیامبر(ص) و فرزند صدیقش که تبلور علم و دانش پیامبراست، این گونه جشنها موجبات و زمینه اتحاد، انسجام و همبستگی همه مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی را به فراهم آورد.

وی در ادامه با تاکید بر علت برگزاری این جشن در پارک ملت بی بیان عنوان کرد: این برنامه و جشن را در جنوب شهر و منطقه محروم و کمتر توسعه یافته بی بیان برنامه ریزی نموده ایم، تا نگاه بیشتری ازسوی مسئولین شهری به محلات جنوب شهر گردد، منطقه ای که سالهاست کمی نسبت به آن از سوی ما مسئولین شهر بی مهری شده، و آنطور که در شاًن مردم این مناطق بوده، امکانات و خدمات مناسبی ارائه نگردیده است.

وی اضافه کرد: امیدوارم به میمنت این جشن زیبا و مسعود، با شکوه و این حضور حماسی شما برادران عزیز و خواهران بزرگوارم، زمینه پیشرفت و توسعه و همچنین ترویج خدمات عمرانی در این منطقه، الخصوص بی بیان و نمره هشت به وجود بیاید، و آرزو میکنم در این شب و در ایام مختلف سال سلامت، شاد و پیروز باشید.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در پایان با نوید این خبر اذعان داشت: به زودی مراسم تشیع و خاکسپاری پیکر دو شهید مطهر و گلگون کفن گمنام ، با حضور کلیه مسئولین شهری در یکی از نقاط پارک ملت بی بیان انجام خواهد شد، و این محل به عطر حضور قبور این شهدا معطر و معنوی خواهد گردید.