برپایی نمایشگاه‌های سوغات محلی و صنایع دستی توسط شهرداری مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، شهردار مسجدسلیمان گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال نو، نمایشگاه‌های عرضه تولیدات صنایع دستی و خانگی در محل‌های جانمایی شده ورودی میهمانان نوروزی، با نظارت روابط عمومی شهرداری راه اندازی گردیده، که مورد استقبال گردشگران نوروزی و شهروندان قرار گرفته است. بنابراین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، شهردار مسجدسلیمان گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال نو، نمایشگاه‌های عرضه تولیدات صنایع دستی و خانگی در محل‌های جانمایی شده ورودی میهمانان نوروزی، با نظارت روابط عمومی شهرداری راه اندازی گردیده، که مورد استقبال گردشگران نوروزی و شهروندان قرار گرفته است.

بنابراین گزارش عبداله قاسمی صالح بابری با اعلام این خبر افزود: به منظور فراهم کردن محیطی شاد و با نشاط ویژه میهمانان و گردشگران نوروزی و شهروندان گرامی، نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و تولیدات خانگی در مکانهای میدان ورودی شهر، پارک گل نرگس و ورودی پارک جنگلی تمبی برنامه ریزی و برپا گردیده است.

شهردار مسجدسلیمان اضافه کرد: این نمایشگاه‌ها با هدف معرفی محصولات هنرمندان صنایع دستی، تولیدات خانگی و هم چنین حمایت از بخش تولیدکنندگان داخلی برپا شده است.

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه فرصتی مناسب برای ارائه توانمندیهای بانوان مسجدسلیمانی و هنرمندان استان در آستانه سال نو می باشد.

وی در پایان تصریح کرد: در این نمایشگاه که از یکم آغاز و تا ۱۲ فروردین ۹۶ در دو نوبت صبح و عصر دایر بوده، و آماده پذیرایی و بازدید از گردشگران و مسافران نوروزی است، و محصولاتی همچون صنایع چرم سازی، دوخت آماده لباس محلی زنان و مردانه، ظروف مسی پخت غذا و انواع سوغات محلی خوراکی و گیاهان دارویی به فروش میرسد.