بازدید کارشناسان اداره کل زمین شناسی خوزستان از مناطق بحرانی مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در گفتگویی کوتاه با سامان بارانی فر نماینده ستاد مدیریت بحران شهرداری در خصوص اقدامات صورت گرفته در این زمینه بیان کرد: روز گذشته بازدید میدانی کارشناسان زمین شناسی استان از کل مناطق شهر مسجدسلیمان به همراه نماینده مدیریت بحران شهرداری صورت پذیرفت که بسیار حائز اهمیت می […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در گفتگویی کوتاه با سامان بارانی فر نماینده ستاد مدیریت بحران شهرداری در خصوص اقدامات صورت گرفته در این زمینه بیان کرد: روز گذشته بازدید میدانی کارشناسان زمین شناسی استان از کل مناطق شهر مسجدسلیمان به همراه نماینده مدیریت بحران شهرداری صورت پذیرفت که بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی اظهار کرد:اعزام این نیروها و تیم عملیاتی جهت پیشگیری و شناسایی نقاط حادثه خیز و رانشی کوه ها در مناطق مختلف مسجدسلیمان بوده، و مراحل اولیه آن به انجام رسید.

وی با اشاره ای به رانش کوه ها در مناطق مختلف شهری تصریح کرد: اکثریت این رانش ها طبیعی نبوده، و با حفاری های غیر اصولی و غیر مجاز صورت گرفته است، و خطرات بسیار زیادی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی در پایان اذعان داشت: به امید خدا پس از عملیات ده روزه کارشناسان با محوریت دکتر مشعل و دکتر الماسی کیا و تیم کارشناسی یک گزارش کامل و جامع از روند مذکور تحویل خواهند داد.