اولین زمین چمن مصنوعی شهرداری مسجدسلیمان افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، افتتاح نخستین مجموعه فرهنگی ورزشی (زمین چمن مصنوعی) شهدای مدافع حرم شهید مهدی طهماسبی توسط شهرداری مسجدسلیمان و با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در منطقه نفتک، در کنار پارک ۱۱ هکتاری به مرحله بهره برداری رسید. این برنامه با حضور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، افتتاح نخستین مجموعه فرهنگی ورزشی (زمین چمن مصنوعی) شهدای مدافع حرم شهید مهدی طهماسبی توسط شهرداری مسجدسلیمان و با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در منطقه نفتک، در کنار پارک ۱۱ هکتاری به مرحله بهره برداری رسید.

این برنامه با حضور علیرضا گوروئی فرماندار، عبداله قاسمی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمع کثیری از مسئولین ادارات و خبرنگاران برگزار گردید.

در همین رابطه علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان با هیئت همراه ضمن حضور در این مکان اظهار داشت: امروز در راستای اجرایی نمودن مصوبات ورزش شهرستان، دومین زمین چمن مصنوعی که در برنامه پیش بینی گردیده بود، افتتاح شد. در این زمینه تمام تلاش ما این است به منظور ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه و سطح شهر این زمینه ها را فراهم سازیم.

وی گفت: تعداد زیادی چمن مصنوعی در برنامه های آتی می باشد، که قطعاً ۷ زمین در برنامه روزهای آینده در دستور کار عملیاتی بوده، که امروز شاهد اجرای دومین چمن مصنوعی می باشیم، و تعداد ۵ زمین دیگر به زودی عملیاتی خواهد شد.

گوروئی گفت: ما امیدواریم با این هفت زمین چمن مصنوعی، در بازده زمانی قابل قبولی آنها را به بهره برداری برسانیم، و بتوانیم نشاط و شادابی را در جامعه ایجاد نمائیم.

وی افزود: خوشحالم که امروز می بینم جوانان استقبال خوبی از این حرکت داشته اند، و این استقبال پرشور نشان می دهد ما هر چقدر بتوانیم تعداد این مجموعه ها را افزایش دهیم، از بسیاری نابهنجاری های اجتماعی و مشکلات کاسته خواهد شد.

فرماندار مسجدسلیمان اضافه کرد: با دلگرمی که به وجود آمده امیدوار شده و با این استقبالی که انجام شد، به نظر می آید اجرای ۷ زمین چمن در این شهرستان بسیار کم خواهد بود، و در همین خصوص احتمال افزایش زمین ها در برنامه های بعدی وجود دارد.

این مقام مسئول افزود: من از همه عزیزان که در حال حمایت این حرکت خوشایند فرهنگی می باشند، از جمله شهرداری مسجدسلیمان، اداره ورزش و جوانان، شرکت بهره برداری نفت و گاز و اداره آموزش و پرورش تقدیر و تشکر به عمل می آورم.

رئیس شورای تامین شهرستان در پاسخ به قاسمی خبرنگار سازمان صدا و سیمای مرکز خوزستان در خصوص تامین هزینه ها و تامین اعتبار چمن های مصنوعی گفت: بخشی از زمین که در منطقه نفتک توسط شهرداری مسجدسلیمان افتتاح گردیده، از طریق سرمایه گذار بخش خصوصی و زمین چمن مصنوعی بعدی با هزینه های خود آموزش و پرورش اجرایی گردیده است، و پنج زمین دیگر که با سفر آقای عالیپور مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مناطق نفتخیز جنوب به مسجدسلیمان داشته اند، قول مساعدت دادند که انشاءالله این پروژه هم به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه این گزارش عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان تصریح کرد: با توجه به افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی شهرستان و دعوت از بخش خصوصی، شهرداری آمادگی دارد که انشاالله در برنامه ی منسجم تری با در اختیار گذاشتن زمین به مرحله اجرا درآورد.

قاسمی صالح بابری گفت: امیدواریم شور و نشاط را با به میدان آوردن جوانان به مکانهای ورزشی به وجود آورده و با این کار مهم، سهم بزرگی از مشکلات اجتماعی را برداشته باشیم.

شهردار مسجدسلیمان اضافه کرد: انشاءالله بتوانیم در روزهای آینده با کمک مجموعه دولت و فرمانداری در شهرستان مسجدسلیمان و دیگر ادارات شاهد افتتاح زمین های بهتر در شأن و منزلت شهروندان عزیز باشیم.

در ادامه این گزارش تصویری که توسط عزت الله قاسمی خبرنگار پیشکسوت صدا و سیمای مرکز خوزستان در مکان چمن مصنوعی شهید مهدی طهماسبی تهیه و ضبط می گردید، عبدالرضا صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان در همین رابطه گفت: یکی از معیار ها و ملاک های توسعه هر شهر، توسعه امکانات فرهنگی و ورزشی آن می باشد که الحمدالله امروز، روز خوبی برای این شهرستان رقم خورد و طی روزهای گذشته هم اداره آموزش و پرورش دومین زمین چمن مصنوعی را افتتاح نمودند که جای تقدیر و تشکر از آقایان قاسمی منجزی و جناب آقای قاسمی شهردار ورزش دوست که با زمینه سازی برای بخش خصوصی، امروز این زمین را افتتاح نمودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان در پایان اذعان داشت: تشکر میکنم از همیاری و همدلی جناب آقای فرماندار و امیداورم برای آینده شهر این روند مثبت ادامه داشته باشد و شاهد افزایش زمین های چمن مصنوعی در روزهای آینده باشیم.

در پایان این گزارش خبری تیم فوتسال شهرداری مسجدسلیمان، بازی دوستانه ای با تیم پیشکسوتان انجام دادند.


photo_2016-12-06_07-58-06-2


photo_2016-12-06_07-58-07


photo_2016-12-06_07-58-08


photo_2016-12-06_07-58-08-2


photo_2016-12-06_07-58-09


photo_2016-12-06_07-58-10


photo_2016-12-06_07-58-03


photo_2016-12-06_07-58-04


photo_2016-12-06_07-58-04-2


photo_2016-12-06_07-58-05


photo_2016-12-06_07-58-06