اجرای سرعتگیر و ترمیم نوار حفاری آسفالت خیابان شهید داریوش محمدی در حال انجام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، روند عملیاتی ترمیم نوار حفاری آسفالت خیابان شهید داریوش محمدی به همراه اجرای سرعتگیر این خیابان با مساحت تقریبی سیصد هزار متر مربع ادامه دارد.   شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با بیان اینکه یکی از عمده ترین خدمات روزانه در کنار سایر فعالیتها زیر سازی و لکه گیری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، روند عملیاتی ترمیم نوار حفاری آسفالت خیابان شهید داریوش محمدی به همراه اجرای سرعتگیر این خیابان با مساحت تقریبی سیصد هزار متر مربع ادامه دارد.

 

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با بیان اینکه یکی از عمده ترین خدمات روزانه در کنار سایر فعالیتها زیر سازی و لکه گیری آسفالت محلات مختلف است گفت: با تلاش و پشتکار نیروهای خدوم واحد عمران در سطح شهر، عملیات زیرسازی و آماده سازی برخی معابر با توجه به اتمام حفاری اداره آب و گاز در راستای بهبود شبکه های زیرساختی در خیابانهای مختلف در حال شناسایی و به تدریج انجام خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: عملیات ترمیم نوار حفاری آسفالت خیابان اصلی شهید داریوش محمدی از مسیر پل ارتباطی در حال ساخت، حد فاصل چهاراه بهداری ادامه خواهد داشت و در کنار این خدمات تا پایان سال جاری، کار اجرای سرعتگیر این مسیر با توجه به حادثه خیز بودن انجام شده و انشاالله در روزهای آینده کار رنگ آمیزی و نصب علائم هشدار دهنده آن انجام خواهد شد.

 

شهردار مسجدسلیمان در خاتمه خبر از آغاز روکش آسفالت گرم منطقه کلگه و نیز مسیر تعریض خیابان سه راهی سالور داد و اذعنوان داشت: یکی از مناطق کمتر توسعه یافته در طی سالهای گذشته منطقه بزرگ کلگه می باشد که خدمات عمرانی کمتری در آن انجام گرفته و انشاالله روند آسفالت این دو خیابان در چند روز آینده برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.