پیام تسلیت شهردار مسجدسلیمان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان طی پیامی نهضت عاشورا را نمادِ جاودان تضاد با جریانِ انحراف از اهداف متعالیِ خداخواهان و فضیلت پیشگان برشمرده،تأکید نمود تمسّک به ارزشهای راستینِ اخلاقی-دینی و پرهیز از خرافاتِ مغرضانه مذهبی،بیش از هر زمان دیگری فضای معنویِ جامعه را تطهیر وبازسازی خواهد نمود. ایشان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان طی پیامی نهضت عاشورا را نمادِ جاودان تضاد با جریانِ انحراف از اهداف متعالیِ خداخواهان و فضیلت پیشگان برشمرده،تأکید نمود تمسّک به ارزشهای راستینِ اخلاقی-دینی و پرهیز از خرافاتِ مغرضانه مذهبی،بیش از هر زمان دیگری فضای معنویِ جامعه را تطهیر وبازسازی خواهد نمود.

ایشان ضمن تسلیت ایام عزاداری امام آزادگان اباعبداللّه الحسین(ع) یادآور شد:

بر همه آنانی که خود را میراث دارانِ انقلاب عظیم حسینی می دانند واجب است در پرتو آموزه های شجاعانه مکتب عاشورا، میدان دارِ جدال با فساد و بی عدالتی و عَلَمدار خدمت به مردم و بسط عدالت و روشنگری باشند.

اگر گوشِ جان بسپاریم هنوز هم آوای لایزالِ دعوت از یاری دهندگانِ حسینی برای احقاق حق و برپایی عدالت شنیده میشود،پروردگار به همه ما توفیقِ اجابتِ این دعوت حق طلبانه را عنایت بفرماید.

شهام سلیمانی
شهردار مسجدسلیمان