پیام شهردار مسجدسلیمان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، اینروز را به همه دولت مردان خدوم و خدمتگذاران جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت. متن پیام در ادامه به شرح ذیل می باشد: هفته دولت زمینه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدایی است که با قطره قطره خونشان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، اینروز را به همه دولت مردان خدوم و خدمتگذاران جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
متن پیام در ادامه به شرح ذیل می باشد:

هفته دولت زمینه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدایی است که با قطره قطره خونشان با عظم راسخ و تلاش تمامی آنها در سیطره خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ولایت مدار از اذهان بیرون نخواهد رفت و ادامه خواهد داشت.

بزرگداشت شهدای گرانقدر رجائی و باهنر را می توان مصداق این مجاهدت مومنانه در دهه های اخیر دانست، که از تجلی راستین و روحیه خدمتگذاری به مردم اند، و بی شک ترسیم زندگی این دو شهید، می تواند سرلوحه خدمتگذاران مردم قرار گیرد.

اینروزها با مزین شدن نام شهدای گرانقدر هفته دولت، توسعه هر سازمان با توجه به تخصص، تعهد کاری و اخلاقی نیروهای آن پایبندند، و تلاش در راستای ارتقای آبادانی شهر بدون کوشش همه جانبه موفق نخواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت، بویژه شهیدان رجائی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد در شهرستان مسجدسلیمان تبریک عرض نموده، و امیدوارم با توکل به خداوند متعال همدلی، صداقت کاری و حس مسئولیت پذیری تداوم بیشتری در بین مسئولین داشته باشد.

شهام سلیمانی
شهردار مسجدسلیمان