اجرای بهسازی آسفالت بلوار نفتک، روبروی فرمانداری با مساحت تقریبی ۱۰هزار متر مربع عملیاتی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، عملیات اجرای روکش آسفالت بلوار نفتک روبروی فرمانداری با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنائی شهرداری با اجرای قیرپاشی و روکش آسفالت با مساحت تقریبی ۱۰ هزار مترمربع پایان یافت. شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر گفت: با همت و تلاش حوزه معاونت زیربنائی شهرداری این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، عملیات اجرای روکش آسفالت بلوار نفتک روبروی فرمانداری با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنائی شهرداری با اجرای قیرپاشی و روکش آسفالت با مساحت تقریبی ۱۰ هزار مترمربع پایان یافت.

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر گفت: با همت و تلاش حوزه معاونت زیربنائی شهرداری این منطقه در راستای طرح خدمات رسانی به شهروندان در مناطق مختلف شهری به پایان رسیده، و امیدواریم دیگر نقاط مورد نیاز آسفالت پس از انجام برآورد اولیه در مرحله اجرا قرار گیرند.

وی در خاتمه تصریح کرد: عملیات اجرایی بهسازی آسفالت در این بلوار، حد فاصل میدان هوانیروز به سمت بلوار اصلی روبروی فرمانداری صورت گرفته، تا تردد با کیفیت تری برای شهروندان و ساکنین این محلات را فراهم شود.