به گزارش پایگاه اطلاع رسانی #شهرداری_مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در جلسه عمومی با کارکنان شهرداری در روز گذشته، و به منظور اهمیت ارتباطی سامانه مردمی ۱۳۷ اظهار کرد: با توجه به راه انداری واحد ۱۳۷، کلیه واحدهای اجرایی مرتبط با این واحد، باید این مشکلات را در برنامه های روزانه کاری قرار دهند، و […]
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی #شهرداری_مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در جلسه عمومی با کارکنان شهرداری در روز گذشته، و به منظور اهمیت ارتباطی سامانه مردمی ۱۳۷ اظهار کرد: با توجه به راه انداری واحد ۱۳۷، کلیه واحدهای اجرایی مرتبط با این واحد، باید این مشکلات را در برنامه های روزانه کاری قرار دهند، و با برنامه ریزی مناسب به جهت کاهش و رفع آن معضلات تلاش مستمر ثمری داشته باشند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: کلیه درخواستهای معضلات شهروندان که از طریق سامانه پیامگیر ۱۳۷ به ما اعلام می گردد، مطابقت دارد با امضاء کتبی بنده، و باید در اسرع وقت انجام گردد، و در صورتی واحد مربوطه تعللی ایجاد نماید و نتواند به موقع پاسخگو باشد با آن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
شهردار مسجدسلیمان در پایان ضمن تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع اذعان داشت: صاحبین و اربابان اصلی ما مردمی خواهند بود که روزانه جهت رفع مشکل به شهرداری مراجعه می نمایند، شکایت هایی که از واحدهای شهرداری صورت گیرد، اولویت یک رسیدگی من خواهد بود، و امیداوریم واحدهای مرتبط با توجه به چارت جدید ابلاغی، و شرح وظایف سازمانی به صورت جدی پیگیر محرومیتهای نواقص شهری و دستگیری خالصانه از بار مشکلات شهروندان باشند.
Δ