شهردار مسجدسلیمان خبر داد: عملیات بهسازی و تجهیز پارک شادی بی بیان آغاز شد

شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات ساماندهی،بهسازی و تجهیز پارک شادی منطقه بی بیان در جهت رفاه شهروندان خبر داد.   به گزارش روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: به منظور تأمین رفاه و آسایش شهروندان طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مدیریت شهری، عملیات ساماندهی، مناسب‌سازی و رفع […]

شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات ساماندهی،بهسازی و تجهیز پارک شادی منطقه بی بیان در جهت رفاه شهروندان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: به منظور تأمین رفاه و آسایش شهروندان طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مدیریت شهری، عملیات ساماندهی، مناسب‌سازی و رفع نواقص پارک شادی بی بیان آغاز شده است.

 

قنبری منبع تامین اعتبارات این پروژه را از عوارض آلایندگی معرفی کرد و افزود:این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال آغاز گردیده و با برنامه ریزی های انجام شده بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

شهرداری مسجدسلیمان تصریح کرد: بهسازی پارک ها و بوستان های سطح شهر بعنوان یک اولویت برای مجموعه شهرداری مطرح است و تلاش می کنیم در کمترین زمان ممکن این عملیات را به سرانجام برسانیم.

 

قنبری در پایان خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات متعدد این اطمینان را به شهروندان عزیز می دهیم که طی چند ماه آینده تغییرات اساسی را در شهر رقم بزنیم.