یکدستگاه خودرو کامیون شستشوی چند منظوره به ناوگان شهرداری مسجدسلیمان اضافه گردید

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان ؛ با مذاکرات و پیگیری های انجام شده توسط شهرداری مسجدسلیمان، یکدستگاه خودرو کامیون مدل ایسوزو چند منظوره جهت شستشوی معابر شهری به ناوگان خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان اضافه گردید. در این رابطه نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار ما تصریح کرد: ماشین مکانیزه شستشوی خیابان […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان ؛ با مذاکرات و پیگیری های انجام شده توسط شهرداری مسجدسلیمان، یکدستگاه خودرو کامیون مدل ایسوزو چند منظوره جهت شستشوی معابر شهری به ناوگان خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان اضافه گردید.

در این رابطه نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار ما تصریح کرد: ماشین مکانیزه شستشوی خیابان ها و معابر عمومی شهری از طرف ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان به تعداد ۱۸ دستگاه خریداری گردیده، که یک دستگاه آن در اختیار شهرداری مسجدسلیمان قرار گرفت، و در طی روزهای آینده در مسیر خدمات رسانی اضافه خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شستشوی روزانه خیابان ها و جداول سطح شهر از لحاظ زیباسازی، پاکسازی عمومی و نیز بهداشت محیطی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده، که امیدواریم با روند ایمنی خدمات در تمامی نقاط مختلف شهر باعث رضایتمندی شهروندان گرامی قرار گیرد.