کاشت گلهای زینتی در میادین و بلوارهای سطح شهر مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، عملیات کاشت گل‌های زیبای زینتی (فصلی) در میادین و بلوارهای سطح شهر مسجدسلیمان با تلاش مضاعف نیروهای واحد فضای سبز و پارکها به مرحله اجرا در آمد. در همین رابطه در گفتگوی کوتاه با احمد زمانپور مسئول واحد فضای سبز و پارکها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، عملیات کاشت گل‌های زیبای زینتی (فصلی) در میادین و بلوارهای سطح شهر مسجدسلیمان با تلاش مضاعف نیروهای واحد فضای سبز و پارکها به مرحله اجرا در آمد.
در همین رابطه در گفتگوی کوتاه با احمد زمانپور مسئول واحد فضای سبز و پارکها وی گفت: با توجه به روزهای پایانی سال و‌ در راستای زیباسازی معابر و گذرگاه‌های اصلی مرکز شهر، عملیات کاشت گل های فصلی از جمله شمعدانی، اطلسی، همیشه بهار و جعفری در سطح میادین و بلوارها به مرحله اجرا در آمده است.

 وی در پایان اضافه کرد: با آغاز این روند که با کاشت انواع گل‌های زینتی همراه می باشد، در جهت ایجاد جلوه‌های زیبای بصری در نقاط اصلی تاثیر بسزایی داشته و طرح مذکور از میادین شهید بهنام محمدی و بانک ملی به صورت متنوع و گسترده در حال انجام و طی روزهای آینده در دیگر مناطق شهر ادامه خواهد داشت.