پیام شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت آغاز سال نو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۷ و آغاز بهار در پیامی مشترک به شهروندان مسجدسلیمان ضمن تبریک سال نو، آغاز سال جدید را موسم تجدید عهد با بهار و بهار آفرین و پیوند دوباره با آرمان ها و آرزو ها دانستند. متن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۷ و آغاز بهار در پیامی مشترک به شهروندان مسجدسلیمان ضمن تبریک سال نو، آغاز سال جدید را موسم تجدید عهد با بهار و بهار آفرین و پیوند دوباره با آرمان ها و آرزو ها دانستند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

آمد بهار خرم و آمد رسول یار…

آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به شهروندان عزیز مسجدسلیمان تبریک و شادباش عرض مینمائیم، و در سال پیش رو برای تمام ملت شریف ایران، سالی توام با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش آرزو می کنیم.

بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز است و تحول ؛ آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن می باشد.

بهار فصل غباروبی از آرزوی دیرینه مردم ما برای نیل به پیشرفت و عدالت است و تنها تحقق این آرزو است که بهار را برای همیشه در این سرزمین جاودانه خواهد ساخت.

نوروز همچنین برای ملت ما الگویی از همدلی و مهربانی به عنوان تنها رمز پیروزی و بهروزی است. ملت ما با همدلی و همبستگی، سختی ها و مصایب فراوانی را پشت سر گذاشته است.

شهروندان مسجدسلیمان با وحدت و همدلی توانسته است در طول قرن ها و اعصار گذشته بارها از هویت ملی و اسلامی خود در برابرآسیب ها و تهدیدات بی شمار دفاع کرده، و از تمدن بزرگ و تاریخ ساز خود با رشادت و آگاهی پاسداری نمایند.

انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال مقاومت دلیرانه فرزندان این آب و خاک از میهن اسلامی مان، تنها دو نمونه از ثمرات و برکات بی بدیل این وحدت و همدلی در تاریخ معاصر ماست و سزاست که بر امام شهیدان و شهیدانمان درود فرستیم.

اینک و در آستانه سال های بلوغ و بالندگی ایران اسلامی، بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه مردم خوب این دیار، برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم . نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم، که تا رسیدن به ایرانی آباد، مستقل و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توام با معنویت، آرامش و امید ، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

در آغاز سال جدید که به فرموده مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری گردیده است ،آرزوی ما برای همه شهروندان عزیز مسجدسلیمان، زندگی در شهری اخلاقی، زیبا، ایمن، شاد، آباد و توسعه یافته است. آرزوهای ما برای این شهر و شهروندان آن، از جنس رویا و شعار نیست، بلکه اهداف به دقت برنامه ریزی شده ای هستند که در سال جدید با قاطعیت و پشتکار در جهت تحقق آنها تلاش خواهیم نمود.

به امید آنکه در سایه همدلی و همراهی همه شهروندان و مسئولان، سال ۹۷ در شهری با اخلاق تر، زیباتر، ایمن تر، توسعه یافته تر، آباد تر و شاداب تر از امروز به استقبال بهار بنشینیم.

خادمین شما

شهام سلیمانی
فرضعلی علیجانی
روح الله جلیلی
احمد زمانپور
رضا نجفیان
حمزه نجفپور
حمید شعبانی
وحید زمانی