پیام تسلیت شهردار مسجدسلیمان در پی حوادث تروریستی تهران

در پی حادثه تروریستی تهران و کشتار مردم بی دفاع در حرم امام خمینی و مجلس شورای اسلامی شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی این حادثه ناگوار را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، متن پیام تسلیت شهردار مسجدسلیمان به این شرح است: بسمه تعالی حادثه تروریستی […]

در پی حادثه تروریستی تهران و کشتار مردم بی دفاع در حرم امام خمینی و مجلس شورای اسلامی شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی این حادثه ناگوار را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، متن پیام تسلیت شهردار مسجدسلیمان به این شرح است:

بسمه تعالی

حادثه تروریستی و بزدلانه روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در مرقد امام راحل و در مجلس شورای اسلامی، که منجر به شهادت و همچنین مجروحیت تعدادی از هموطنان مظلومان شد نشان از عصبانیت و خشم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب در مقابل اراده و اتحاد ملّت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بی‌تردید اینگونه حوادث که از سوی تروریست‌های کوردل برای ضربه به نظام و امنیت کشور انجام می شود، جز همبستگی بیش‌تر ملت نتیجه‌ای نخواهد داشت و مردم شریف ایران در رویارویی با این تحرکات مذبوحانه از هدف مقدس خود کوتاه نخواهد آمد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حملات تروریستی، شهادت هموطنان بی گناه‌مان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌نمایم. همچنین از درگاه الهی آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش را دارم.

عبدالله قاسمی صالح بابری