پیام تسلیت شهردار مسجدسلیمان به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام علی (ع)

      همزمان با فرا رسیدن بیست ویکم رمضان ۱۴۳۷هجری قمری، سالروز شهادت اولین شهید محراب تاریخ اسلام مولی الموحدین حضرت علی (ع) شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی ، سالروز شهادت آن امام همام را به عموم مردم روزه دار این شهرستان تسلیت گفت.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل […]

 

 

 

همزمان با فرا رسیدن بیست ویکم رمضان ۱۴۳۷هجری قمری، سالروز شهادت اولین شهید محراب تاریخ اسلام مولی الموحدین حضرت علی (ع) شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی ، سالروز شهادت آن امام همام را به عموم مردم روزه دار این شهرستان تسلیت گفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، متن پیام تسلیت نوید شعبانی بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

“فُزْتُ وَ رَبِّ الکَعْبَه”

بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز شهادت بزرگمردی است که الگویی کامل از حق طلبی و مظهر بی بدیلی از عدالت برای تمام بشریت در طول تاریخ است.

تحقق عدالت در تمامی ابعاد از برترین ویژگی های امیرمومنان است که جامعه اسلامی در دوران خلافت نخستین امام شیعیان از آن بهره مند شد و به یقین شیوه حکومت داری او الگویی کامل و ابدی برای جامعه بشری است.

براستی، شهادت آن امیر خوبی ها، این مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی گویای عظمت و جاودانگی امامی است که در سرتاسر عمر پر برکتش بدون هیچ دلبستگی به دنیا، پاسدار اخلاق، حرمت، فتوت و کرامت انسانی بود و مظلومانه با شمشیر تحجر و جهالت به شهادت رسید.

و اینک در این شب های پر برکت قدر، با یاد آن بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت “لیله القدر” می ایستیم تا بلکه جان هایمان تطهیر شود.

اینجانب ضمن قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران عزیز فرارسیدن ایام حزن انگیز شهادت حضرت امام علی (ع) را به مردم مومن و متدین مسجدسلیمان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند قادر متعال در این ساعات سرشار از  نور که درهای رحمت بر روی بندگان گشوده شده بهره گیری از فیوضات لیالی پربرکت قدر و بهترین تقدیر را برای همگان مسئلت می نمایم.