پیام تسلیت شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان،وبه نقل از روابط عمومی، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان،طی پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی ایام عزاداری و شهادت سرور و سالار شهیدان را به مردم شریف و شهید پرور شهرستان مسجدسلیمان  تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: متن پیام به شرح زیر […]

۸۵

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان،وبه نقل از روابط عمومی، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان،طی پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی ایام عزاداری و شهادت سرور و سالار شهیدان را به مردم شریف و شهید پرور شهرستان مسجدسلیمان  تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است. ماه عشق و شور و فریاد است. ماه آمیخته با خون و آمیخته با عشق است. ماه محرم زیباترین جلوه عشق و ایثار و دین محوری فرا رسید و مسلمانان با چشمانی اشکبار در سوگ سرور و سالار شهیدان، بار دیگر درس صبر، تعهد و آزادگی را در مکتب انسان ساز عاشورا مرور می کنند.
حکایت محرم، حکایت خون است، حکایت خورشید است بر خشک چوب نیزه‌ها و هر آن کس را که با نام حسین (ع) در درونش حزنی نیست، لاجرم محروم از عشق است. واقعه کربلا برای مردم ما و برای تمام آزاد اندیشان و آزادگان جهان داستان مقابله حق با باطل، مبارزه عدل با ستم و پیروزی خون بر شمشیر است و عاشورا حماسه مکرر تاریخ انسان و تمام روزها عاشورا و تمام ماه ها محرم و تمام سرزمین‌ها کربلا است.
ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی‌ از منکر ماهی که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و ماهی که باید واقعیت اسلام را دریافت ماهی که باید با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه عاشورا را زنده یاد آور شد، ماهی که باید تاریخ را در ورای آن یافت.

اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام شهادت فرزند پیامبر، سالار آزادگان جهان و سید و سرور شهیدان، امام حسین (ع)، علمدار با وفایش حضرت ابوالفضل العباس (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به مردم عزیز شهرستان مسجدسلیمان  تسلیت عرض می نمایم.

عبداله قاسمی صالح بابری
شهردار مسجدسلیمان