پیام تسلیت سرپرست شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان محمد زراسوندی علی پور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با صدور پیامی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت. متن پیام سرپرست شهرداری به شرح ذیل است : بسم الله الرحمن الرحیم در آینه تاریخ، حوادثی دیده می شود که همانند موج، دامنه می گیرد، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان محمد زراسوندی علی پور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با صدور پیامی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت.

متن پیام سرپرست شهرداری به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

در آینه تاریخ، حوادثی دیده می شود که همانند موج، دامنه می گیرد، گسترده می‌شود و کران تاکران را در می‌نوردد. چنین حادثه هایی، جاوید و بی مرگ است و هیچ سدّ و پرده‌ای را توان پوشاندن آنها نیست.

یاد حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و یاران باوفایش درآستانه هراربعین باردیگر شور و شعور حسینی یافته و حرمتی فزون‌تر می یابد و گرامیداشت چهلمین روز شهادت آن بزرگ پرچمداراسلام ناب محمدی ، زنده نگهداشتن یاد و خاطره او و پاسداری از ارزش های معنوی است

بدینوسیله اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سالار و سرور شهیدان کربلا و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت ولی العصر ارواحنافداه ،مقام معظم رهبری ومردم ولایت مدار شهرستان مسجدسلیمان تسلیت گفته و امید دارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم، رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست.