پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و ایام فاطمیه

پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و ایام فاطمیه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، طی پیامی ایام فاطمیه و سوگواری شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) را تسلیت گفتند. متن […]

پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و ایام فاطمیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، طی پیامی ایام فاطمیه و سوگواری شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) را تسلیت گفتند.

متن پیام در ادامه‌ به شرح ذیل می باشد:

 حضرت فاطمه زهرا (س)، این شخصیت برجسته، اسوه ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تا کنون است که می توان به سیره عملی ایشان در همسرداری، تربیت فرزند، خانه داری، روابط اجتماعی و به ویژه حجاب استناد نمود.

زنان مسلمان در زندگى شخصى، اجتماعى و خانوادگى خود باید زندگى حضرت فاطمه زهرا (س) را از جهت خردمندى و فرزانگى الگو و سرمشق خود قرار دهند و از بُعد عبادت، مجاهدت، حضور در صحنه تصمیم گیریهاى عظیم اجتماعى، خانه دارى، همسردارى و تربیت فرزندان صالح از حضرت زهرا (س) پیروى کنند.

 حضرت فاطمه (س) بانویی فداکار بودند که با شجاعت هر چه تمام در دفاع از حریم ولایت در مقابل دشمنان ولایت و امامت تا پای جان ایستاده و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند، پیروی و اطاعت از ولی خدا درس مهمی است که آن حضرت، به جهانیان دادند تا انسان راه سعادت و نجات را در پیش گیرد.

اینجانبان فرا رسیدن سالروز شهادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (س) را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له فداه)، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار شهر مسجدسلیمان تسلیت عرض نموده، توفیق همگان را در راستای آرمانهای بلند حضرت امام راحل (ره) از درگاه خداوند متعال مسألت می نماییم.

 

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان