پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان در پی کسب عنوان قهرمانی کشتی فرنگی آسیا توسط امیرقاسمی منجزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان,شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در پیامی  موفقیت امیر قاسمی منجزی دلاور کشتی گیر مسجدسلیمانی در کسب مدال طلا ومقام برتر در رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا را تبریک گفت. متن این پیام  بدین شرح می باشد: بسمه تعالی جناب آقای امیرقاسمی منجزی,فرزند تلاشگر و افتخار آفرین قوم بختیاری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان,شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در پیامی  موفقیت امیر قاسمی منجزی دلاور کشتی گیر مسجدسلیمانی در کسب مدال طلا ومقام برتر در رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا را تبریک گفت.


متن این پیام  بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی

جناب آقای امیرقاسمی منجزی,فرزند تلاشگر و افتخار آفرین قوم بختیاری کسب مدال  طلا و کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی  قهرمانی بزرگسالان آسیا در کشور چین توسط شما که بی شک تنها حاصل برنامه ریزی صحیح، تلاش مستمر و توانمندی تان است  را به شما و خانواده محترمتان  و جامعه ورزش کشتی کشور صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

کسب این رتبه برتر قهرمانی را به جنابعالی و عموم همشهریان شریف مسجدسلیمانی و قوم بختیاری که همواره در رشته های مختلف ورزشی و به خصوص کشتی افتخارات فراوانی را در عرصه های مختلف کسب نموده اند صمیمانه تبربک عرض نموده و موفقیت شما را در همه مراحل زندگی از درگاه خداوند متعال مسئلت و موفقیت های بیشتری را برای شما آرزومندم.


شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان