پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان طی پیامی عید سعید فطر را به مردم شریف مسجدسلیمان تبریک گفت. متن پیام بدین شرح می باشد: بسمه تعالی خدای بزرگ را سپاس می گوئیم که دگر بار توفیق عطا فرمود تا پس از یکماه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان طی پیامی عید سعید فطر را به مردم شریف مسجدسلیمان تبریک گفت. متن پیام بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی

خدای بزرگ را سپاس می گوئیم که دگر بار توفیق عطا فرمود تا پس از یکماه بهره مندی از سفره پربرکت ضیافت الهی همراه با خیل مومنان در صفوف شکوهمند نماز عید فطر حاضر شویم و رنگین کمان باران رحمت الهی را به نظاره بنشینیم.

هنوز نجوای عارفانه سحرهای رمضان، شب های قدر بندگان صالح خدا گوش جانمان را نوازش می کند و چشم دلمان به برکت رویت شکوفه های دعا و استغفار در فصل بهار قرآن، روشنایی دیگری یافته است..

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه خداوند متعال، عید سعید فطر را به شهروندان عزیز مسجدسلیمان، همکارانمان در شهرداری و خانواده های محترمشان تبریک عرض نموده و از صاحب ضیافت رمضان خاضعانه طلب می نمایم که در آن ماه بهترین سرنوشت را برای بندگان خالص خویش رقم زده باشد و موجبات رضایت امام عصر (عج الله تعالی فرجه شریف) در هنگام ارائه مقدرات عالم به درگاه الهی فراهم آمده باشد.

امیدواریم چشمه سار رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند، قامتمان به طلعت فاخر تقوا آراسته گردد و توفیق بهره مندی از فیوضات ماه پرخیر و برکت رمضان را در سال های آینده به همگان عطا فرماید.

عبداله قاسمی صالح بابری
شهردار مسجدسلیمان