پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، به مناسبت فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت عبداله قاسمی صالح بابری، شهردار مسجدسلیمان طی پیامی سال نو را به مردم شریف مسجدسلیمان تبریک عرض نمودند. متن پیام به شرح ذیل می باشد: یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر اللیل و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، به مناسبت فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت عبداله قاسمی صالح بابری، شهردار مسجدسلیمان طی پیامی سال نو را به مردم شریف مسجدسلیمان تبریک عرض نمودند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول والاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

نوروز ، آغاز بهار ، مظهر احیای دوباره طبیعت و شکوه خلقت است که به آدمی پیام زندگی دوباره ، معاد ، غبارروبی دل ، تحول در افکار و رفتار  ، تدبر و تفکر و پیام از خود رستن و به خدا پیوستن می رسد .

خدای رحمان از بدو خلقت بشر نوید میلاد سال نو و تغییر ایام را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز و دگرگونی رقم بزند .آری بهار طبیعت آینه نمای قدرت خداوندیست که آغاز طراوت و شادی طبیعت فصلی نو در قیود حیات به شمار می رود . بهار بانگی بر تحول، ندایی از آسمان و آسمانیان در جهت تعظیم به این همه عظمت ، نماد و جلوه گاه اراده الهی در باز آفرینش طبیعت است و نوروز نیز طلیعه این دگرگونی شگرف است . امید است که در این سر آغاز شکفتن و موسوم تحول و تازگی ، تاملی دوباره بر خویشتن خویش داشته باشیم .

با سلام و درود به روان پاک امام راحل و شهدای گلگون کفن و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری آغاز سال نو ، فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به عموم هموطنان به خصوص شهروندان عزیز مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض نموده و سال جدید را برای تمام ملت شریف ایران سالی توام با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش  آرزو می کنم .

عبداله قاسمی صالح بابری
شهردار مسجدسلیمان