پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت روز کارگر

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی روز کار و کارگر,روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان,شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت ماه روز کار و کارگر,روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت را به تمامی کارگران خلاق […]

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی روز کار و کارگر,روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان,شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت ماه روز کار و کارگر,روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت را به تمامی کارگران خلاق و پرتلاش میھن اسلامی به ویژه کارگران شهرداری مسجدسلیمان تبریک گفت.

در این پیام آمده است: ما پیرو مکتبی هستیم که پیامبرش لباس خویش را وصله می نمود و دست کارگر را می بوسید  و از مذهبی دم میزنیم که امیرش به کفش خویش پینه می زد و می فرمود : هرگز مبادا که شرافت و شخصیت افراد ، شما را وادارد که کار کوچک او را بزرگ و مهم و با ارزش جلوه دهید و یا اینکه گمنامی اشخاص شما را بر آن دارد  که کار و تلاش آنان را کوچک بحساب بیاورید .

یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران زحمت کش ، پرتوان و تلاش گر که با همت والای خود چرخ صنعت و تولید را به گردش در می آورند و کار و عبادت و تلاش خود را در سرنوشت ملت ایران موثر می دانند تجلیل و قدردانی گردد .

 اینجانب ضمن سپاس وافر از سعی و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران ارجمند مجموعه شهرداری مسجدسلیمان این روز را به شما عزیزان شریف و ساعی و سخت کوش واحدهای شهرداری مسجدسلیمان تبریک عرض نموده و برای شما عزیزان و خانواده های محترمتان سلامتی و سربلندی و عزت آرزو می نمایم.

شهام سلیمانی

شهردار مسجدسلیمان