پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان بمناسبت آغاز بکار دکتر علیرضا ورناصری در مجلس شورای اسلامی

    شهردار مسجدسلیمان در پیامی شروع بکار دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی متن پیام دکتر شعبانی به شرح ذیل است:   بسم‌ الله الرحمن الرحیم   مقام معظم رهبری : آن که میتواند مجلس […]

 

 

شهردار مسجدسلیمان در پیامی شروع بکار دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی متن پیام دکتر شعبانی به شرح ذیل است:

 

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

 

مقام معظم رهبری : آن که میتواند مجلس را در این جایگاه شایسته بنشاند ، شما نمایندگان محترمید. آن گاه که نمایندگان مجلس با شناخت درست از شرایط و اولویت‌های کشور و با کارشناسی و با حضور فعال و منظم و پاک دستی و امانت داری وظیفه قانون گذاری و دیگر وظایف خود را انجام دهند ، مجلس نقطه ی امید مردم و نقطه ی اتکا مجریان و به معنی حقیقی در راس امور کشور خواهد بود و چنین مجلسی در رساندن کشور به هدف های والا سهم بسزا خواهد داشت.

 

برادر ارزشمند جناب دکتر علیرضا ورناصری

 

اینک که سرمایه اعتماد مردم، که به حق یک امانت الهی است، بر دوش جنابعالی قرار گرفته است، صمیمانه از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی شما در راه دشوار و منوری که در پیش دارید، در سال جهش تولید را آرزومندم.

اینجانب ضمن تبریک شروع بکار مجلس جدید و انتخاب آقای دکتر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی، آغاز بکار جنابعالی بعنوان نماینده مردم مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا را تبریک عرض نموده و امیدوارم با الطاف بیکران الهی در انجام وظایف نمایندگی موفق و سربلند باشید.

 

نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان