پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان بمناسبت روز معلم

شهردار مسجدسلیمان  در پیامی بمناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان,شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان  در پیامی بمناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ظرافت وزیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم وتربیت ستودنی […]

شهردار مسجدسلیمان  در پیامی بمناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان,شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان  در پیامی بمناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ظرافت وزیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم وتربیت ستودنی است و قدردانی از زحمات این قشر خدوم و پر تلاش برای آحاد جامعه اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

 تعلیم وتربیت هدیه و ارغوانی است از جانب خداوند متعال ، انبیای الهی بزرگ معلمان و مربیان بشریتند و واسطه ای برای هدایت و ارمغانی است از جانب خداوند متعال  وتعلیم انسان به سوی آموزه های خداوندی و در حقیقت آموزگار اصلی بشریت همانا رب تعالی و خدای جهانیان می باشد وبه همین خاطر جایگاهی رفیع و مورد احترام و اکرام همگانند.

اینجانب بسیار خرسندم که در هفته بزرگداشت مقام معلم ضمن ادای احترام به مقام والای استاد شهید مطهری، از زحمات بی دریغ کلیه تلاشگران در عرصه تعلیم و تربیت شهر مسجدسلیمان  تقدیر و تشکرنمایم.

شهام سلیمانی

شهردار مسجدسلیمان