پیام تبریک سرپرست شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن عید غدیرخم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان طی پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر می باشد:  بسم الله الرحمن الرحیم غدیر تجلی اراده خداوند و نقطه عطفی در تاریخ بشریت است. غدیر یک مکان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان طی پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر می باشد: 

بسم الله الرحمن الرحیم

غدیر تجلی اراده خداوند و نقطه عطفی در تاریخ بشریت است. غدیر یک مکان محدود نیست، بلکه بی‌منتها و جاودانه است. زنجیره تداوم ایمان، وجدان پاک هستی و نبض حیات حقیقت است. زهی سعادت که با غدیر آشناییم و به آن مهر می‌ورزیم و در سایه‌سار نخل ولایت، نفسی تازه می کنیم و در تداوم پیمودن راه حق به افق‌های روشن دوردست چشم می دوزیم.

غدیر نه‌ برکه‌ای که دریایی است خروشنده، آسمانی‌است پر ستاره، تأکیدی است بر حقانیت حقیقت مطلق، مظهری است بر قداست حق‌، دنیایی است به گستردگی قلب‌های حق‌طلب، و فضایی است سرشار از ترنم ایمان. ما با غدیر زنده‌ایم و از دریای بیکرانه‌ای که در غدیر از فراز دست رسول صلی‌الله علیه و آله بر سرزمین بشریت جاری شد، طراوت و روشنایی می‌گیریم و دست تولّی به دامن خورشید می‌زنیم.

فرارسیدن عید بزرگ ولایت، عید سعید غدیر خم را به عموم ملت مسلمان و مردم شهید پرور و خونگرم مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت داریم ما را از متمسکین راستین به ولایت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

علی هزارسی

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان