پیام تبریک رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به امیر قاسمی منجزی قهرمان کشتی فرنگی آسیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان,رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در پیامی قهرمانی امیر قاسمی منجزی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را تبریک گفتند. متن این پیام بدین شرح است: حضور افتخار آفرین و کسب مدال  قهرمانی توسط امیر قاسمی منجزی ورزشکار و دلاور مرد بختیاری در مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان,رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در پیامی قهرمانی امیر قاسمی منجزی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را تبریک گفتند.

متن این پیام بدین شرح است:

حضور افتخار آفرین و کسب مدال  قهرمانی توسط امیر قاسمی منجزی ورزشکار و دلاور مرد بختیاری در مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا در کشور چین  موجب شادمانی، غرور و سربلندی ملت بزرگ ایران شد و بار دیگر شایستگی های جوانان با استعداد و توانمند مسجدسلیمان را به اثبات رساند.



ما اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان این موفقیت غرورآفرین را به مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی و استان خوزستان ، خانواده این قهرمان افتخارآفرین و  قوم پرافتخار بختیاری تبریک عرض نموده و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان