همایش پیاده روی خانواده، به مناسبت دهه فجر برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، همایش بزرگ پیاده روی و دوچرخه سواری خانواده با مجموعه برنامه صبح و نشاط، از مسیر میدان باشگاه مرکزی به سمت تپه شهدای گمنام در روز جمعه، به صورت پخش زنده از صدا و سیمای شبکه سه سیما […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، همایش بزرگ پیاده روی و دوچرخه سواری خانواده با مجموعه برنامه صبح و نشاط، از مسیر میدان باشگاه مرکزی به سمت تپه شهدای گمنام در روز جمعه، به صورت پخش زنده از صدا و سیمای شبکه سه سیما و سیمای مرکز خوزستان برگزار گردید.

در این روز افشین حیدری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، علیرضا گوروئی فرماندار، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ، اعضای شورای اسلامی شهر امیدوار جمالپور سرپرست اداره ورزش و هیئت های مختلف ورزشی حضور داشتند.

شهردار مسجدسلیمان در ادامه مراسم، ضمن خوش آمدگویی اظهار داشت: خیلی خوشحالم از اینکه از این برنامه خوب ورزشی استقبال نمودید، و این نشانه خیلی خوبی خواهد بود، همه ما مسئولین را هم به شوق بیاورید، که بتوانیم به ورزش محله ای و شهرمان اهمیت بیشتری بدهیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم بتوانم در این زمینه خدمات خیلی خوبی را برای شما همشهریان عزیز داشته باشیم.

سلیمانی ادامه داد: در خصوص توسعه فضای سبز و پارکها به لطف دوستان در ادارات و دستگاه های اجرایی دیگر، قول و وعده هایی را گرفته ایم، ولی چون هنوز در واقع به صورت مکتوب ارائه نگردیده، و خبری است که در حال پیگیری آن می باشیم، من از جناب آقای فرماندار تشکر می کنم، برای بالا بردن روحیه مردم این خبر را دادند، ولی این پارک را ما در نظر داریم، در یکی از محلات بسیار خوب مسجدسلیمان اجرا نمائیم.

وی اذعان داشت:در بحث واگذاری زمین احداث پارک جدید تا پایان امسال نیز این روال انجام خواهد شد، و انشاالله با گرفتن اعتبار اولیه مورد نیاز تا پایان سال ۹۶ تامین گردد، من فکر می کنم اجرایی شدن این پروژه به اول سال آینده موکول خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: جا دارد از پیگیریهای جناب آقای فرماندار محترم که بسیار جدی این برنامه را دنبال و اجرا کردن از آنها تشکر نمایم،از دست اندرکاران اداره کل ورزش و جوانان ،نیروی انتظامی،پلیس راهنمایی رانندگی،و همه عزیزانی که در این برنامه کمک نمودند از تک تک آنها تقدیر عرض می نمایم.