نصب بیش از ۱۲ عدد برج نوری و ۳ عدد برج روشنایی تزئینی (دوازده شعله) در سطح شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از خرید و نصب بیش از ۱۲ عدد برج روشنائی، ۳ عدد برج روشنایی تزئینی( ۱۲ شعله) خبر داد.  شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در ادامه هدف از این خدمات را توسعه روشنایی معابر و میادین مناطق مختلف شهر عنوان کرد و اظهار داشت: روشنایی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از خرید و نصب بیش از ۱۲ عدد برج روشنائی، ۳ عدد برج روشنایی تزئینی( ۱۲ شعله) خبر داد.

 شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در ادامه هدف از این خدمات را توسعه روشنایی معابر و میادین مناطق مختلف شهر عنوان کرد و اظهار داشت: روشنایی معابر و میادین، یکی از عناصر مبلمان شهری محسوب می شود و از جایگاه ویژه ای در معماری و شهرسازی برخوردار و نیز در طراحی شهری بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: طراحی روشنایی شهری تنها موضوعی صرفا تزئینی نیست، لذا میتوان گفت روشی در جهت تامین امنیت، آرامش بیشتر محیط و روشنایی کافی جهت عبور و مرور در شب هنگام می باشد.

شهردار مسجدسلیمان در خاتمه اذعان کرد: در سال جدید علاوه بر خرید و نصب نور پردازی بلوار اصلی خیابان آزادی، ۱۲ عدد برج روشنایی، ۳ عدد چراغ تزئینی روشنایی ۱۲ شعله در محورهای میدان ورودی، بلوار باشگاه مرکزی و نقاط دیگر اجرا گردیده که در ادامه این روند عمرانی پایه های روشنایی ورودی بلوار سلامت در فاز اول در حال انجام می باشد و همچنین کلیه پارکها و بوستانهای مختلف شهر، نسبت به تامین روشنایی استاندارد آنها اقدامات لازم صورت گرفته است.