نصب المان ساعت گردان در میدان بازارچه منطقه هشت بنگله

 شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از خرید و نصب المان ساعت گردان در میدان بازارچه هشت بنگله  خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی با بیان این خبرگفت: المان ساعت به همت همکاران در معاونت خدمات شهری خریداری و در میدان اصلی بازارچه منطقه هشت بنگله  نصب شده است. سلیمانی ادامه داد: […]

 شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از خرید و نصب المان ساعت گردان در میدان بازارچه هشت بنگله  خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی با بیان این خبرگفت: المان ساعت به همت همکاران در معاونت خدمات شهری خریداری و در میدان اصلی بازارچه منطقه هشت بنگله  نصب شده است.

سلیمانی ادامه داد: رعایت اصول فنی و استاندارد به صورت دقیق و با نظارت کارشناسان تاسیسات شهرداری در این المان لحاظ گردیده است و این گونه  المانها در راستای زیباسازی بصری شهروندان محترم در نقاط مختلف شهر پس از خریداری  و نصب در معرض دید عموم قرار گرفته است.

شهردار مسجدسلیمان در تشریح مشخصات این المان اذعان داشت: این سازه دارای سه قسمت، با یک سال ضمانت کاری و نیز ده سال خدمات پس از فروش است و همچنین عمر پیش بینی شده آن پنجاه سال می باشد که می توان نمونه های آنرا در تمام ایستگاههای راه آهن سراسر کشور مشاهده نمود.

وی در خاتمه اظهار کرد: از دیگر مشخصه‌های این سازه میتوان به  سیستم Gps آن اشاره نمود که به صورت خودکار در زمان های مناسب، اذان را برای شهروندان پخش می نماید و امیدواریم شهروندان در حفظ و نگهداری این اموال عمومی از هیچ کوششی دریغ ننمایند.