معاونت فنی و عمرانی شهرداری مسجدسلیمان: تعریض محور ریل وی تا رفع معارض اجرا می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه خدمت رسانی به نقاط مختلف شهری و رفع مشکلات کنار جاده ای در منطقه ریل وی، شهرداری مسجدسلیمان در یک اقدام اولیه، و برابر مصوبه شورای ترافیک شهرستان آغاز پروژه تعریض این محور را، با نظارت حوزه معاونت فنی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه خدمت رسانی به نقاط مختلف شهری و رفع مشکلات کنار جاده ای در منطقه ریل وی، شهرداری مسجدسلیمان در یک اقدام اولیه، و برابر مصوبه شورای ترافیک شهرستان آغاز پروژه تعریض این محور را، با نظارت حوزه معاونت فنی و عمرانی در دستور کار اجرایی قرار دادند.

در همین رابطه طی گفتگویی کوتاه با سید یونس احمدپوریا معاونت فنی و عمرانی شهرداری مسجدسلیمان عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرداری از سال ۸۹ اقدام به اجرایی کردن تعریض این مسیر نموده، متاسفانه در هر مقطع زمانی با توجه به مشکل معارض عملا پروژه مذکور متوقف می گردید.

وی گفت: طی روزهای گذشته، با توجه به این موضوع در این منطقه، روند به شکلی مانع پیشرفت فیزیکی کار قرارگرفته، و عملیات عمرانی فوق الذکر شامل خاک برداری سنگی، لجن برداری، زیرسازی، آسفالت و احداث کانال آبهای سطحی برنامه ریزی ودردستور کارقراردارد که قسمتی از آن عملیاتی گردید.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری افزود: با توجه به روند عمرانی این نقطه که با شروع خوبی آغاز گردیده بود، ولی با توجه معارض ساکنین تا اطلاع ثانوی تعطیل و ادامه عملیات اجرایی پروژه با دستور مقام قضایی آغاز خواهد شد.

احمدپوریا در پایان ضمن تشریح مواردخطر آفرین  اذعان داشت: این محور با توجه به اینکه در نزدیکی آرامستان چهاربیشه می باشد، یکی از نقاط پر ترافیکی و حادثه خیز در طول هفته محسوب می گردد، که طی سالهای گذشته تصادفات جانی زیادی به علت کم عرض بودن طرفین جاده، دچار سانحه گردیده اند. هم چنین در فصل زمستان به علت عدم کانال جوی جدول، محل آب گیر بارانهای فصلی گردیده، که شهروندان را با مشکلات زیادی مواجه می باشند.


photo_2016-10-24_07-48-50


photo_2016-10-24_08-10-13


photo_2016-10-24_08-10-21