مشکل فاضلاب میدان نمره یک با تمام امکانات در حال اصلاح و ترمیم است + تصاویر

اسفندیار باقری سرپرست شهرداری مسجدسلیمان گفت: فاضلاب این منطقه قدمت ۷۰ ساله دارد که به مرور تخریب و آب و فاضلاب به لایه های زیرین بلوار اصلی خیابان آزادی ( نمره یک) نفوذ و حفره هایی به عمق تقرببا ۴ متر و به عرض ۶ مترو به طول ۱۵ متر در وسعت گسترده ای ایجاد کرده است

اسفندیار باقری سرپرست شهرداری مسجدسلیمان گفت: فاضلاب این منطقه قدمت ۷۰ ساله دارد که به مرور تخریب و آب و فاضلاب به لایه های زیرین بلوار اصلی خیابان آزادی ( نمره یک) نفوذ و حفره هایی به عمق تقرببا ۴ متر و به عرض ۶ متر و به طول ۱۵ متر در وسعت گسترده ای ایجاد کرده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان اسفندیار باقری سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در رابطه با ریزش کانال شبکه فاضلاب میدان نمره یک اظهار داشت : پروژه عملیاتی فوق با توجه به حجم بالای خاکبرداری ؛ لجن برداری با همکاری مشترک اداره آبفا و اداره راهنمایی و رانندگی درحال انجام می باشد.

وی گفت: فاضلاب این منطقه قدمت ۷۰ ساله دارد که به مرور تخریب و آب و فاضلاب به لایه های زیرین بلوار اصلی خیابان آزادی ( نمره یک) نفوذ و حفره هایی به عمق تقرببا ۴ متر و به عرض ۶ مترو به طول ۱۵ متر در وسعت گسترده ای ایجاد کرده است. باقری افزود: درصورت عدم اصلاح و ترمیم؛ خسارات جبران ناپذیری به وجود می آمد.

سرپرست شهرداری در پایان افزود: شروع پروژه رفع اصلاح شبکه فاضلاب خیابان آزادی نمره یک، با توجه به این که در مسیر گلوگاه خیابان اصلی شهر می باشد ازمورخ ۱۳۹۴/۹/۱۶ آغاز گردیده که باتمام امکانات درحال اصلاح و ترمیم آن هستیم و در تلاشیم طی روزهای آینده این مشکل برطرف گردد.


۱۹۱۶۴۱۴۴۷۱


۱۹۱۶۴۱۵۳۷۱


۱۹۱۶۴۲۰۷۷۱