مسئول سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان: خدمات شارژ انواع کپسولها توسط سازمان آتش نشانی انجام می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در راستای ارائه خدمات مناسب و بهینه به شهروندان، همچنین در راستای پیشگیری از خطرات احتمالی آتش سوزیها در اماکن عمومی و مجتمع های مسکونی، سازمان آتش‌نشانی شهرداری اقدام به خرید و راه‌اندازی دستگاه شارژ‌ انواع کپسولهای آتش نمود. بنابر بر همین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در راستای ارائه خدمات مناسب و بهینه به شهروندان، همچنین در راستای پیشگیری از خطرات احتمالی آتش سوزیها در اماکن عمومی و مجتمع های مسکونی، سازمان آتش‌نشانی شهرداری اقدام به خرید و راه‌اندازی دستگاه شارژ‌ انواع کپسولهای آتش نمود.

بنابر بر همین گزارش طی گفتگوی خبرنگار ما با جبار کریمی مسئول سازمان آتش نشانی شهرداری در ابن رابطه اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزیهای به عمل آمده این سازمان و اختصاصی هزینه در این زمینه اقدام به خرید یک دستگاه شارژ کپسول نمودیم، که می توانیم روزانه کمک شایانی به شهروندان گرامی‌ ارائه نمائیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پیش تر این اقدامات جهت شارژ کپسولهای هوا می بایستی با شوشتر، اهواز، دزفول هماهنگ می گردید، ولی با همت شهردار جوانمان جناب مهندس قاسمی صالح بابری و تلاشهای مضاعف نیروهای این سازمان، موفق به خربد یک سری تجهیزات و دستگاه مورد نظر گردیدیم، که انشالله بتوانیم در سازمان آتش نشانی واقع در نفتک جنب تپه شهدای گمنام این اقدامات را به نحو مطلوب انجام دهیم.

مسئول سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان تصریح کرد: با توجه به افتتاح دستگاه شارژ کپسول در چند روز گذشته، توانایی خواهیم داشت شرکت‌های دولتی و ادارات شهرستانهای همجوار را پشتیبانی نمائیم.

وی در پایان ضمن نوید خوشایند به شهروندان اذعان داشت: با خرید دو عدد کپسول هوای بزرگ، اتصالات وسایل جانبی و پودر خریداری گردیده،میتوانیم کلیه خدمات شارژ انواع کپسولها را در سازمان آتش‌نشانی با قیمت دولتی و استاندارد مناسب انجام دهیم.