مسئول تاکسیرانی شهرداری مسجدسلیمان: تاکسیران امین مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، اولین جلسه هیئت انضباطی تاکسیرانی شهرداری مسجدسلیمان در سال ۹۵ به منظور رسیدگی به تخلفات رانندگان تاکسی شهری و شکایات مردمی با اعضای این کمیته در سالن جلسات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان تشکیل شد. در این نشست جمشید عزیزپور رئیس هیئت انضباطی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، اولین جلسه هیئت انضباطی تاکسیرانی شهرداری مسجدسلیمان در سال ۹۵ به منظور رسیدگی به تخلفات رانندگان تاکسی شهری و شکایات مردمی با اعضای این کمیته در سالن جلسات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان تشکیل شد.

در این نشست جمشید عزیزپور رئیس هیئت انضباطی (نماینده شورای اسلامی شهر در هیئت انضباطی تاکسیرانی)، سرهنگ جودکی نیا رئیس پلیس راهور مسجدسلیمان، سروان تبادار رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان مسجدسلیمان، عباس نوذری نماینده شهردار (در هیئت انضباطی تاکسیرانی) و رمضان حافظی بیرگانی (نماینده تاکسیداران و تاکسیرانان) و خداداد طاهری اوروند نماینده خط میدان نمره یک و میدان باشگاه مرکزی حضور داشتند.

ابتدا جمشید عزیزپور ضمن خیر مقدم به حضار جلسه و تقدیر از زحمات سرهنگ جودکی رئیس پلیس راهور این شهرستان گفت: فلسفه وجود هیئت های انضباطی این بوده، که قانونگذار خواسته رابطه این روند فی مابین دستگاه های نظارتی و عملیات اجرایی بیشتر و در نهایت منجر به تبعیت از قانون و قانون گرایی افزایش یابد.

رئیس هیات انظباطی تاکسیرانی افزود: انشااله بتوانیم در این مجموع شورای شهر (مجموعه نظارتی) همراه و همگام با پلیس راهور و هم چنین کلیه نیروهای شهرداری رضایت همه شهروندان عزیز را فراهم نمائیم.

بعد از پایان سخنان جمشید عزیزپور، سرهنگ جودکی نیا رئیس پلیس رهور این شهرستان، ضمن برشمردن مشکلات اساسی ترافیکی اذعان داشت: در مسجدسلیمان زیر ساخت های لازم در موضوع ترافیکی وجود ندارد و با مشکلات عدیده ای در ناوگان عمومی روبرو شده ایم.

رئیس پلیس راهور مسجدسلیمان تصریح کرد: از جمله این موارد میتوان به موارد:
# عدم جانمایی مناسب ایستگاه ها.
# عدم وجود جاده کمربندی استاندارد.
# در همین رابطه با توجه به شرایط آب و هوایی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی به سرعت فرسوده می شوند.
# با توجه به طولی بودن شهر مسجدسلیمان مسیر دسترسی های فرعی وجود ندارد.
# در بحث فرهنگ ترافیک کار زیادی انجام نشده استِِ.
# کل بار ترافیک باید از یک مسیر به صورت رفت و برگشت انجام گردد.
و در آخر مراکز اداری و تجاری و بانکها در هسته مرکز شهر گنجانده شده اند.

وی در پایان بیانات خود ضمن ابراز خرسندی افزود: رانندگان تاکسی شهری؛ مظهر نظم هر شهر می باشند اشاره کرد.

در حاشیه این جلسه رضا شلمزاری مسئول تاکسیرانی شهرداری مسجدسلیمان ضمن خیر مقدم به مهمانان این جلسه و با اشاره به بررسی ۵ پرونده توسط هیات انظباطی گفت: پس از بررسی مستندات طرفین شکایت، آرای متناسب با رانندگان متخلف، طبق قوانین کمیته انظباطی صادر گردید.

وی اضافه کرد: در این جلسه بیشترین آرای صادره مربوط به سپردن تاکسی برای ارائه سرویس به افراد فاقد پروانه تاکسیرانی معتبر تاکسیرانان بود که منجر به رای مبنی بر تعهد ثبتی و در صورت تکرار تعلیق سه ماه کارت شهری بود.

شلمزاری با تاکید بر اینکه شهروندان را بازرس افتخاری تاکسیرانی می دانیم افزود: «تاکسیران امین مردم است» و این اطمینان را به شهروندان میدهم که با هرگونه بی نظمی و تخلف از سوی رانندگان برخورد نموده، و جهت بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی تاکسی در سطح شهر مسجدسلیمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مسئول تاکسیرانی مسجدسلیمان در خاتمه از تمامی رانندگان تاکسی خواست که ضمن تلاش مجدانه برای جابجایی مسافران و عدم مسافرگیری دربستی و رعایت کرایه های مصوب، با بازرسی تاکسیرانی و عوامل انتظامی همکاری کاملی داشته و الگوی مناسبی برای سایر رانندگان در رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی باشند.


 ۴۲۹۸۳۹۴۴۲_۷۴۳۳


۴۲۶۰۳۸۵۱۷_۱۰۵۷۹۶