مدیر اجرایی شهرداری مسجدسلیمان: بیش از ۲۴ مورد تعمیرات ماشین آلات انجام شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی طی گفتگویی کوتاه با محمد میرنام مدیر اجرایی شهرداری در خصوص اقدامات صورت گرفته در تجهیز و تعمیرات موتوری اظهار داشت: طی چند ماه گذشته به دستور شهردار محترم جهت ایجاد خود کفایی و راه اندازی خودروهای اسقاطی حمل و نقل موتوری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی طی گفتگویی کوتاه با محمد میرنام مدیر اجرایی شهرداری در خصوص اقدامات صورت گرفته در تجهیز و تعمیرات موتوری اظهار داشت: طی چند ماه گذشته به دستور شهردار محترم جهت ایجاد خود کفایی و راه اندازی خودروهای اسقاطی حمل و نقل موتوری شهرداری که دچار مشکلات فنی بودند پس از راه اندازی به ناوگان موتوری اضافه شدند.
وی گفت: این اقدامات با توجه به اینکه بعضی از خودرو ها بیش از ۲ سال از لحاظ فنی دچار نقصان بودند و با بی توجهی مدیران قبلی روبرو بودند، به زودی با کمترین هزینه به ناوگان راهسازی واحد عمران و حمل زباله واحد خدمات شهرداری اضافه می گردد.
میرنام اضافه کرد: با توجه به مکتوب کردن اقدامات انجام شده، بیش از ۲۴ مور تعمیر و تعویض تجهیزات ماشین آلات در کلیه ی واحد ها صورت گرفته که از جمله ی آنها: تعمیر غلطک لاستیکی و تحویل آن به واحد عمران و تعویض و تعمیر ایسوزوی حمل زباله که در حال آماده شدن جهت تحویل می باشد، صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: به کلیه رانندگان برای تامین و نگهداری و تمیز بودن خودروهای تحویلی هشدار داده شد و امیدواریم تعمیر و نگهداری به صورت روزانه توسط همکاران محترم انجام گردد.
مدیر اجرایی شهرداری مسجدسلیمان در پایان تصریح کرد: در آخر بخاطر حمایتهای شهردار جوان، کوشا و پرتلاش کمال تقدیر و تشکر را دارم.