غربالگری رانندگان تاکسی شهری شهرداری مسجدسلیمان

  رئیس تاکسیرانی شهرداری مسجدسلیمان از غربالگری رانندگان تاکسی خطوط درون شهری با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، حسین جلیلی رئیس تاکسیرانی در این رابطه اظهار داشت : غربالگری رانندگان تاکسی با همکاری مرکز بهداشت شهرستان و با […]

 

رئیس تاکسیرانی شهرداری مسجدسلیمان از غربالگری رانندگان تاکسی خطوط درون شهری با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، حسین جلیلی رئیس تاکسیرانی در این رابطه اظهار داشت : غربالگری رانندگان تاکسی با همکاری مرکز بهداشت شهرستان و با هدف اطمینان از سلامت رانندگان خطوط درون شهری مسجدسلیمان از روز شنبه سی و یکم فروردین آغاز شده و تا کنون حدود ۳۰۰ راننده تاکسی در این طرح شرکت کرده اند.

جلیلی ادامه داد : ضدعفونی تاکسی ها و توزیع ماسک بین‌ رانندگان از دیگر اقدامات صورت گرفته در جهت حفظ سلامت شهروندان و رانندگان تاکسی در مقابل ویروس کرونا میباشد که در روزهای گذشته انجام گرفته است‌ و تا ریشه کن شدن این‌ ویروس ادامه خواهد داشت.