عملیات ترمیم نوار حفاری و روکش آسفالت منطقه نمره یک به اتمام رسید

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از ترمیم نوار حفاری و روکش آسفالت گرم منطقه نمره یک (پشت آمار سابق) با مساحت تقریبی ۳۵۰ متر مربع خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهردار مسجدسلیمان در این رابطه گفت: عملیات اجرای روکش آسفالت گرم و ترمیم نوار حفاری منطقه نمره یک «پشت آمار سابق» با […]

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از ترمیم نوار حفاری و روکش آسفالت گرم منطقه نمره یک (پشت آمار سابق) با مساحت تقریبی ۳۵۰ متر مربع خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهردار مسجدسلیمان در این رابطه گفت: عملیات اجرای روکش آسفالت گرم و ترمیم نوار حفاری منطقه نمره یک «پشت آمار سابق» با مساحت تقریبی ۳۵۰ متر مربع با هدف بهبود سطح کیفی و بهسازی معابر و نیز رفع ناهمواریهای موجود در مسیر محلات به اتمام رسید.

سلیمانی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به شهروندان از اولویت های شاخص شهرداری است عنوان کرد: با توجه به نیاز مناطق مختلف شهر و محلات و همچنین رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد روزانه مردم، روند عمرانی ترمیم روکش آسفالت نوار حفاری این منطقه با همت نیروهای تلاشگر واحد عمران صورت گرفت.

شهردار مسجدسلیمان در خاتمه تصریح کرد: از جمله دغدغه های اصلی ساکنین محلات مسجدسلیمان، عدم آسفالت مناسب در طی سالیان گذشته بوده است و لذا امیدواریم در همین راستا با برنامه ریزیهای که در دستور کار قرار گرفته، با اولویت بندی بتوانیم در روزهای آینده رضایت مندی ساکنین محلات را جلب نمائیم.