عملیات بهسازی و ساماندهی پیاده رو سازی بلوار سلامت در ورودی شهر مسجدسلیمان در حال اجرا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، عملیات بهسازی و ساماندهی پیاده روسازی مسیر سلامت در ورودی شهر مسجدسلیمان با جدیت توسط واحد امانی و با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنایی ادامه دارد. دکتر نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اصلاح و مناسب سازی معابر سطح حوزه شهری، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، عملیات بهسازی و ساماندهی پیاده روسازی مسیر سلامت در ورودی شهر مسجدسلیمان با جدیت توسط واحد امانی و با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنایی ادامه دارد.

دکتر نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اصلاح و مناسب سازی معابر سطح حوزه شهری، عملیات بهسازی و ساماندهی پیاده روسازی مسیر سلامت با اولویت در ورودی شهر توسط نیروهای خدوم شهرداری به جهت کاهش صرف هزینه‌ها، در ورودی شهر مسجدسلیمان صورت می گیرد.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیبای سازی معابر و همچنین اهمیت به ورزش شهروندان عنوان کرد و گفت: مسیر مربوط همه ساله در فصل زمستان دچار آبگرفتگی می گردید که با تدابیر اندیشیده شده به منظور خروج حجم زیاد آبهای سطحی، لوله های بتنی در کنار کانال ها اجرا می گردد.

شعبانی تصریح کرد: با اجرای این پروژه ضمن تضمین امنیت شهروندان برای عبور و مرور و کاستن حوادث احتمالی، جلوه بصری و شهری مسیر نیز متحول گشته، و عابرین به راحتی می توانند در این مسیر تردد نمایند.

گفتنی است بهسازی و ساماندهی معابر و خیابان‌ها سطح منطقه به لحاظ تاثیرگذاری در فضای ارتباطی شهری، طبق برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی اجرا می‌شود، که از جمله آنها بهسازی مسیر دره اشکفت حدفاصل میدان نفتون، مسیر ریل وی به میدان باشگاه مرکزی که در حال اجرا و خیابان‌ ۱۷ شهریور می باشد که در دست اقدام می باشد.

.

.

.

.

.

.

.

.