عبدالله قاسمی رسماً شانزدهمین شهردار مسجدسلیمان شد

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان, سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و با گذشت بیش از ۶ ماه  از برکناری شهردار پیشین مسجدسلیمان و سرپرستی شهرداری توسط مهندس اسفندیار باقری در این مدت نهایتاً عصر دیروز با ابلاغ حکم از سوی استانداری خوزستان عبدالله قاسمی صالح بابری رسماً شانزدهمین شهردار […]

عبدالله قاسمی - شهردار مسجدسلیمان

عبدالله قاسمی – شهردار مسجدسلیمان

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان, سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و با گذشت بیش از ۶ ماه  از برکناری شهردار پیشین مسجدسلیمان و سرپرستی شهرداری توسط مهندس اسفندیار باقری در این مدت نهایتاً عصر دیروز با ابلاغ حکم از سوی استانداری خوزستان عبدالله قاسمی صالح بابری رسماً شانزدهمین شهردار مسجدسلیمان شد.

قاسمی دیروز طی جلسه ای با حضور  علیرضا گوروئی فرماندار شهرستان و دکتر کاظمی نژاد مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان و همچنین ۸ نفر از اعضای شورای اسلامی این شهرستان در محل فرمانداری معارفه شد .

همچنین طی مراسمی در ساختمان شهرداری مرکزی پس از سخنرانی ریاست محترم شورای اسلامی شهر مهندس سیامک حاتمی و مهندس باقری و پس از اهدای لوح تقدیر به جهت تشکر از خدمات مهندس باقری طی دوره سرپرستی اش مهندس عبدالله قاسمی صالح بابری به عنوان شهردار جدید مسجدسلیمان معارفه گردید.

عبدالله قاسمی عضو و رییس سابق شورای شهر مسجدسلیمان می باشد. وی متولد سال ۱۳۵۸ و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی می باشد.

روزمه ی مدیریتی وی به شرح زیر می باشد:

۶ سال معاونت شعبه بانک ملت مسجدسلیمان

۳ سال رییس شعبه بانک ملت مسجدسلیمان

رییس شورای شهر دوره چهارم مسجدسلیمان (سال دوم -شهریور ۹۳ الی شهریور ۹۴ )

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مسجدسلیمان