شهردار مسجدسلیمان: کف پوش گذاری سه راهی کمیته امداد ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، با آغاز اجرای طرح جهادی در مناطق مختلف شهری که همچنان ادامه دارد، عملیات اجرایی کفپوش گذاری پیاده‌رو محور هشت بنگله (سه راهی کمیته امداد) آغاز شد. بنا بر همین گزارش عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان طی گفتگویی در همین زمینه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، با آغاز اجرای طرح جهادی در مناطق مختلف شهری که همچنان ادامه دارد، عملیات اجرایی کفپوش گذاری پیاده‌رو محور هشت بنگله (سه راهی کمیته امداد) آغاز شد.

بنا بر همین گزارش عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان طی گفتگویی در همین زمینه گفت: به منظور زیباسازی و بهسازی معابر، پروژه عملیات پیاده رو خیابان سه راهی کمیته امداد، با شروع روند اصلاح جدول گذاری، ماهیچه کاری و کفپوش گذاری در این خیابان به مرحله اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای این عملیات، امنیت در تردد عابرین پیاده، ایجاد بستری مناسب جهت داشتن شهری زیبا با چشم انداز مطلوب بصری بوده، و همچنین این فعالیت شرایط تسهیل در رفت و آمد شهروندان و استفاده کنندگان از آن را مهیا خواهد ساخت.

قاسمی صالح بابری افزود: پیاده رو این خیابان تا پیش از این بدون کفپوش بوده و از وضعیت مناسبی برخوردار نبود، لذا شهرداری مسجدسلیمان، با هدف همسان سازی و تسهیل در تردد شهروندان گرامی و زیباسازی محیط شهری و ایمن سازی، نسبت به کفپوش گذاری پیاده رو خیابان اقدام کرد و هم اکنون عملیات اجرایی آن در حال اجرا است.

وی در پایان ضمن تشریح فنی این پروژه افزود: ادامه بندکشی به متراژ ۴۰۰متر طول و با عرض ۲متر شامل کف پوش گذاری، شن ریزی، نخاله برداری، جدول گذاری، و اصلاح و احداث جوی جدول کنار جاده ای در خیابان اصلی بوده، و این خدمات عمرانی تا رسیدن به نحو مطلوب و استاندارد با نظارت کارشناسان حوزه‌ معاونت فنی و عمرانی ادامه خواهد داشت.