شهردار مسجدسلیمان: عملیات آسفالت پشت ترمینال به مرحله انجام رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان خبر از ادامه پروژه عملیات نهضت گسترده زیرسازی و روکش آسفالت گرم منطقه پشت ترمینال ولیعصر عج داد. در این خصوص وی در ادامه گفت: پروژه بهسازی و آسفالت گرم این منطقه برای اولین بار به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان خبر از ادامه پروژه عملیات نهضت گسترده زیرسازی و روکش آسفالت گرم منطقه پشت ترمینال ولیعصر عج داد.

در این خصوص وی در ادامه گفت: پروژه بهسازی و آسفالت گرم این منطقه برای اولین بار به مرجله اجرا در می آید، که پیش از این خاکی بوده و باعث مشکلات در امر عبور و مرور در فصل زمستان و همچنین بهداشت عمومی شهروندان گرامی گردیده بود.

این مقام مسئول در پایان افزود: آسفالت این محور که مراجعات پی در پی اهالی این منطقه روبرو بوده، با مساحت تقریبی ۳۰۰۰ متر مربع توسط واحد عمران و نظارت کارشناسان حوزه‌ معاونت فنی و عمرانی عملیاتی گردیده، و‌روند مذکور با توجه به برنامه ریزیهای به عمل آمده و شناسایی نقاط کمتر توسعه یافته در طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت.