شهردار مسجدسلیمان: عملیات آسفالت منطقه چهار بیشه در حال انجام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان خبر از شروع و ادامه عملیات آسفالت گرم منطقه چهاربیشه داد و گفت: پس از رفع مشکلات فنی کارخانه آسفالت شهرداری، عملیات روکش آسفالت معابر اصلی این شهر با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها و ایمنی شهروندان در حال انجام است، و در چند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان خبر از شروع و ادامه عملیات آسفالت گرم منطقه چهاربیشه داد و گفت: پس از رفع مشکلات فنی کارخانه آسفالت شهرداری، عملیات روکش آسفالت معابر اصلی این شهر با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها و ایمنی شهروندان در حال انجام است، و در چند روز گذشته روند آسفالت منطقه چهاربیشه از سه راهی ورودی جنب بوستان این منطقه، حد فاصل مسجد علی ابن ابیطالب (ع) در دو باند به متراژ تقریبی ۱۶ هزار مترمربع در حال انجام است.

وی با اشاره به مراجعات حضوری شهروندان در طول هفته بیان کرد: درخواست های مکرر به منظور بهسازی معابر شهری به جا بوده، و شهرداری با بررسی این مهم در برنامه‌های روزانه خود قرار داده است.

شهام سلیمانی اضافه کرد: آسفالت شهری نیازمند اولویت بندی بر اساس حجم تردد و درخواست شهروندان است، و بدین لحاظ معابری که با ترافیک تردد زیاد مواجه اند، در اولویت کار اجرایی قرار خواهند گرفت.

این مقام مسئول در ادامه افزود: شهرداری مسجدسلیمان با وجود محدودیت های مالی و اقتصادی کشور بر اساس برنامه زمانبندی، پروژه های مختلفی را اجرا کرده و تعدادی از آنها در چند ماه آینده به بهره برداری میرساند.

شهردار مسجدسلیمان ضمن قدردانی از تلاش‌های همه عوامل و پرسنل شهرداری تصریح نمود: در پایان سال جاری، مجموعه خدوم شهرداری با اهمیت پروژه های عمرانی در مسیر آبادانی شهر از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی در پایان اذعان داشت: در حال حاضر روکش آسفالت، لکه گیری، و بهسازی معابر از جمله برنامه‌های شهرداری در حوزه عمرانی است.