شهردار مسجدسلیمان: شهروندان با هدف غربالگری کرونا در سامانه غربالگری الکترونیک وزارت بهداشت به نشانی salamat.gov.ir ثبت نام کنند

    شهردار مسجدسلیمان گفت : مردم برای تعیین وضعیت سلامت خود و همچنین تست ابتلا به کرونا باید بجای مراجعه به مراکز درمانی در سامانه غربالگری الکترونیک وزارت بهداشت ثبت نام کنند.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، دکتر شعبانی اظهار داشت : مردم عزیز مسجدسلیمان برای […]

 

 

شهردار مسجدسلیمان گفت : مردم برای تعیین وضعیت سلامت خود و همچنین تست ابتلا به کرونا باید بجای مراجعه به مراکز درمانی در سامانه غربالگری الکترونیک وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، دکتر شعبانی اظهار داشت : مردم عزیز مسجدسلیمان برای کاهش بار مراجعه به بیمارستان ها با هدف غربالگری کرونا باید در سامانه غربالگری الکترونیک وزارت بهداشت به نشانی  http://salamat.gov.ir ثبت نام کنند تا از طریق این سامانه در صورت نیاز وضعیت سلامت آنها توسط کارشناسان بهداشت و درمان به صورت دائمی چک شود.

وی افزود: در محیط بیمارستان ها با توجه به حجم زیاد مراجعات مردمی ممکن است برخی از افراد به ویروس کرونا مبتلا شوند که با ثبت نام در سامانه غربالگری سلامت وزارت بهداشت هم حجم مراجعه به مراکز درمانی کاهش می یابد هم میزان ابتلا به ویروس کرونا کمتر می شود.

نوید شعبانی اضافه کرد: هدف از اجرای طرح ثبت نام در سامانه غربالگری الکترونیک وزارت بهداشت جلوگیری از تردد مردم به مراکز درمانی، شناسایی افراد مشکوک به بیماری و ترغیب بیماران مشکوک برای انجام تست غربالگری کروناست که با تماس و پیگیری های مداوم کارشناسان بهداشت و درمان میسر می شود.

شهردار مسجدسلیمان خاطر نشان کرد : مسوولان کشور تصمیم ها و برنامه ریزی های خوبی برای مهار کرونا دارند که البته تحقق این برنامه ها و اجرایی کردن مصوبه ها به همت و همکاری مردم و فعالیت مستمر جهادی نیاز دارد تا در کمترین زمان ممکن این اپیدمی در کشور مهار و کنترل شود.