شهردار مسجدسلیمان: احداث بوستان محله ای در منطقه نمره ۲ در حال انجام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، عملیات پروژه تسطیح و خاکبرداری به منظور احداث بوستان محله ای در منطقه نمره ۲ با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنایی در حال انجام می باشد. در همین رابطه شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ضمن تشریح آخرین اقدامات در این محل عنوان کرد: پارکهای درون محله ای در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، عملیات پروژه تسطیح و خاکبرداری به منظور احداث بوستان محله ای در منطقه نمره ۲ با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنایی در حال انجام می باشد.

در همین رابطه شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ضمن تشریح آخرین اقدامات در این محل عنوان کرد: پارکهای درون محله ای در راستای افزایش و توسعه سرانه فضای سبز و ارتقای سطح سیما و منظر محلات، شور و نشاط و شادابی ساکنان در منطقه نمره ۲ انجام می شود.

وی با اشاره به مکان احداث این بوستان ادامه داد و افزود: در منطقه نمره ۲ در جوار دیوار ساختمان مرکزی بیمارستان۲۲ بهمن، با مساحتی به متراژ یک و نیم هکتار با اعتباری بالغ ۸ میلیارد ریال در حال انجام بوده، که قبل از آن با اجرای عملیات تسطیح و خاکبرداری همراه بوده است.

وی عنوان کرد: روند محوطه سازی با احداث جدول گذاری، اجرای دیوار حائل اطراف، کفپوش گذاری، خاکریزی با خاک نباتی، کاشت درخت به همراه گیاهان فصلی به منظور گسترش فضای سبز، نصب ست ورزشی و وسایل بازی کودکان همراه خواهد بود.

این مقام مسئول در خاتمه اطهار داشت: با احداث این بوستان وضعیت خوبی به لحاظ تفریحی ایجاد خواهد شد، و در همین راستا گسترش مکان های تفریحی شهروندان در مناطق کمتر توسعه یافته، یکی از رویکردها و اولویت‌های مهم شهرداری مسجدسلیمان است.