شهردار مسجدسلیمان از آسفالت ۵۶۰۰ متر مربعی منطقه مال موری‌ها به انبار خوراکی خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان خبر از اتمام عملیات پروژه روکش آسفالت گرم مال موریها به انبار خوراکی داد. در همین‌ رابطه وی اظهار داشت: زیر ساخت جاده ای منطقه مال موریها به انبار خوراکی کاملا خاکی بوده، که برای اولین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان خبر از اتمام عملیات پروژه روکش آسفالت گرم مال موریها به انبار خوراکی داد.

در همین‌ رابطه وی اظهار داشت: زیر ساخت جاده ای منطقه مال موریها به انبار خوراکی کاملا خاکی بوده، که برای اولین بار تعریض جاده، زیر سازی بیس، با نظارت کارشناسان حوزه‌ معاونت فنی و عمرانی به مرحله انجام رسیده‌ است، که روند فوق پس از اتمام موجب شادمانی و رضایت عمومی اهالی این منطقه قرار گرفت.

شهردار مسجدسلیمان خبر از اجرایی شدن ۵۶۰۰ متر مربع آسفالت این منطقه داد و در ادامه گفت: اولویت برنامه های مجموعه خدوم شهرداری؛آسفالت مناسب محلات مختلف خواهد بود که امیدواریم روند مذکور باعث رفع مشکلات تردد عبور و مرور اهالی منطقه حسین قصاب و انبار خوراکی گردد.

این مقام مسئول ضمن بر شمردن مشکلات متعددی که موجب تخریب آسفالت محلات مسجدسلیمان می شود افزود : رها سازی پساب خانگی به کوچه ها باعث تخریب آسفالت خواهد شد، که مشکلات عدیده ای را برای شهروندان بوجود آورده، که از اهالی این مناطق خواهشمندیم نسبت به رفع این معضلات اقدام نمایند که از خسارت به اموال عمومی جلوگیری به عمل آید.