شهردار مسجدسلیمان‌ خبر داد: عملیات اصلاح معابر و آسفالت از میدان شهید بهنام محمدی به سمت میدان باشگاه مرکزی ادامه خواهد داشت.

پروژه عملیات اصلاح معابر و آسفالت نفتک در دو مسیر رفت و برگشت در حال انجام است که تاکنون در این پروژه به طور تقریبی ۶۰/۰۰۰ متر مربع مساحت آسفالت استفاده شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان‌، با آغاز پروژه های عمرانی در سال ۹۷ شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان‌ در گفتگویی با […]

پروژه عملیات اصلاح معابر و آسفالت نفتک در دو مسیر رفت و برگشت در حال انجام است که تاکنون در این پروژه به طور تقریبی ۶۰/۰۰۰ متر مربع مساحت آسفالت استفاده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان‌، با آغاز پروژه های عمرانی در سال ۹۷ شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان‌ در گفتگویی با خبرنگار ما از اجرای عملیات اصلاح معابر و روکش آسفالت گرم منطقه نفتک و ریل وی از مسیر میدان شهید بهنام محمدی به سمت میدان باشگاه مرکزی به صورت رفت و برگشت در دو باند خبر داد و اظهار داشت: این پروژه بزرگ در چند روز گذشته با عقد قرارداد و واگذاری به بخش خصوصی با هموار نمودن و برداشتن نقاط غیر همسطح جاده ای آغازشد که با این روند آسفالتهای فرسوده جمع آوری و شرایط برای زیرساخت آسفالت اصلی مهیا گردید.

وی ادامه داد: پس از برداشت نخاله های آسفالت قدیمی و فرسوده، پروژه زیرسازی نقاط آسیب‌ دیده با ترمیم آنها عملیاتی گردیده، که در همین رابطه اجرای آسفالت اصلی پس از اتمام اقدامات زیرساختی با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنایی در دستور قرار گرفته و فعال می باشد.

شهردار مسجدسلیمان‌ اضافه کرد: راه‌های ارتباطی درون شهری نیازمند استاندارد سازی اساسی هستند که در صورت انجام این امر علاوه بر کاهش خطرات ناشی از تصادفات، از آبگرفتگی در زمان بارندگی نیز کاسته میشود.

وی در پایان اذعان کرد: پروژه عملیاتی فوق در دو مسیر رفت و برگشت در حال انجام است که در این پروژه به طور تقریبی از ۶۰/۰۰۰ متر مربع مساحت آسفالت استفاده خواهد شد.