شهردار مسجدسلیمان:شهرداری نیاز به یکدلی، یکپارچگی و تعامل همه دستگاههای اجرایی و مردم دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، اولین جلسه شورای اداری در سال ۹۸ در بیست و هشتم فروردین با حضور علی عسکر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حجتی نیا سرپرست فرمانداری، حجت الاسلام امینی امام جمعه، شهام سلیمانی شهردار و مسئولین و مدیران دوایر مختلف دولتی در محل سالن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، اولین جلسه شورای اداری در سال ۹۸ در بیست و هشتم فروردین با حضور علی عسکر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حجتی نیا سرپرست فرمانداری، حجت الاسلام امینی امام جمعه، شهام سلیمانی شهردار و مسئولین و مدیران دوایر مختلف دولتی در محل سالن اجتماعات فرمانداری مسجدسلیمان برگزار گردید.

 در این جلسه شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ضمن تبریک سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: در ارتباط با پروژه های جاری از سال ۹۶، تعداد  ۱۳۷ پروژه با میزان پیشرفت ۳۰٪ به بالا انجام گرفته که بسیاری از آنها تکمیل و مابقی آنها به دلیل کمبود منابع مالی متوقف شده است.

وی در خصوص پروژه های عمرانی عنوان کرد : در انتهای سال ۹۶ و شروع سال ۹۷، به میزان ۲۳ میلیارد تومان قراردادهای عمرانی در قالب مناقصات منعقد شده است، ۴ پروژه در ارتباط با معابر شهری با اختصاص مبلغ ۶ میلیارد تومان انجام شده است و همچنین پروژه بلوار دوم به عنوان یک پروژه شاخص شهرستان دارای روند اجرایی و  پیشرفت قابل ملاحظه ای بوده که امیدوارم شهریور امسال فاز اول آن به بهره برداری برسد.

وی  در رابطه با طرح  جامع پسماند شهری تصریح کرد : مدیریت طرح پسماند شهری را به مشاور واگذار کردیم که مطالعات آن انجام شده و به پیشرفت فیزیکی ۸۵٪ رسیده است و به زودی گزارش کامل آن در کارگروه پسماند ارائه خواهد شد، همچنین فضای سبز، ابنیه و راهروهای پارک ۱۱ هکتاری با اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان در سال گذشته تکمیل شده است.

شهردار مسجدسلیمان با اشاره به فعال بودن برخی پروژه های عمرانی گفت : در خصوص کارهای زیرساختی، عملیات اجرایی پارک گردشگری تمبی آغاز شده است و پیمانکار مشغول به کار می باشد.

وی ادامه داد : در سال گذشته با سازمان مدیریت برنامه ریزی مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان در ارتباط با تجهیز المان های شهری موافقت آن انجام شد که حدود ۳۰۰ نیمکت بتنی رنگی جهت نصب در اماکن عمومی سطح شهر و پارک ها و ۵ هزار متر مربع کفپوش رنگی بتنی برای پیاده روها خریداری شد.

سلیمانی در خاتمه اذعان داشت: شهرداری نیازمند به یکدلی، یکپارچگی، همکاری و تعامل همه دستگاههای اجرایی و مردم دارد و امیدوارم در سال ۹۸ بتوانیم گامهای بهتری جهت توسعه مسجدسلیمان برداریم.