زیرسازی و روکش آسفالت کوی نسترن در منطقه نمره هشت با مساحت تقریبی ۲ هزار متر مربع عملیاتی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، نهضت عملیات زیرسازی و روکش آسفالت در خیابانها و محلات مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد، و در ابن روند عمرانی که در طی سالیان گذشته بی سابفه بوده، بیشترین حجم آسفالت انجام، و مورد رضایت شهروندان ساکنین مناطق مختلف قرار گرفته است. در همین رابطه شهام سلیمانی شهردار مسجد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، نهضت عملیات زیرسازی و روکش آسفالت در خیابانها و محلات مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد، و در ابن روند عمرانی که در طی سالیان گذشته بی سابفه بوده، بیشترین حجم آسفالت انجام، و مورد رضایت شهروندان ساکنین مناطق مختلف قرار گرفته است.

در همین رابطه شهام سلیمانی شهردار مسجد سلیمان گزارش داد: عملیات زیرسازی و روکش آسفالت منطقه نمره ۸ کوی نسترن طی روزهای گذشته با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنایی و اجرای واحد عمران با مساحت تقریبی ۲ هزار متر مربع به پایان رسید.

شهردار مسجدسلیمان هدف از انجام این عملیات را بازسازی آسفالت فرسوده محلات کمتر توسعه اعلام کرد و افزود: وضعیت کنونی عبور و مرور شهروندان با مشکل همراه بود که بر همین اساس بهسازی و آسفالت این منطقه در ادامه آن تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.